Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان بهزیستی کشور، محمدرضا کاظم‌زاده از استقرار تیم محب و اورژانس اجتماعی در ساعات اولیه حادثه خبر داد و گفت: تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است و میزان خسارات وارده به منازل و اثاثیه مددجویان درحال بررسی است.

نماینده اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور در اعلام برآوردهای اولیه بهزیستی از خسارات وارده به این مناطق، اعلام کرد: از مجموع ۳۵۰ خانوار خدمت‌گیرنده تحت پوشش در مناطق زلزله‌زده تاکنون ۳۳ خانوار دچار آسیب شده‌اند؛ همچنین چهار نفر در گناوه و یک نفر در دیلم مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از مددجویان بهزیستی شهرستان گناوه ناشی از زلزله خسارت دیده‌اند، تصریح کرد: در این راستا سازمان بهزیستی کشور کمک هزینه معیشتی برای یکهزار و ۱۰۰ مددجوی شهرستان گناوه که در سامانه ثبت شده‌اند، واریز کرد که این اعتبار در مجموع ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

به گزارش ایرنا،  زمین‌لرزه‌ای یکشنبه ۲۹ فروردین‌ماه به بزرگی ۵.۹ در مقیاس ریشتر در ساعت ۱۱:۱۱:۵۰ مرز استان‌های بوشهر و فارس حوالی بندر گناوه را لرزاند. این زمین‌لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین بود. کانون اصلی این زمین لرزه منطقه‌ای در ۲۸ کیلومتری بندر گناوه، ۳۱کیلومتری بندرریگ و ۴۱ کیلومتری شهر شبانکاره(شهرستان دشتستان) بوده است.

برچسب‌ها یارانه معیشتی گناوه سازمان بهزیستی کشور زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یارانه معیشتی گناوه سازمان بهزیستی کشور یارانه معیشتی گناوه سازمان بهزیستی کشور زلزله اخبار کنکور سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس بهزیستی شهرستان بوکان مهم‌ترین هدف این جشنواره را بهبود سطح سلامت جسمی، روانی و اجتماعی افراد دارای معلولیت، بهبود دسترسی آنها به  فعالیت‌های ورزشی، بهره‌مندی صحیح از اوقات فراغت و تفریح، بهبود مشکلات گفتاری، اختلال حواس، جمع گریزی، فقر حرکتی عنوان کرد و افزود: برگزیدگان استانی این جشنواره در سطح کشور با سایر ورزشکاران به رقابت خواهند پرداخت.

مسعود شجاعی  با تاکید بر اینکه ورزش، نقش مهمی درتوانمندی روح و جسم ، زندگی فردی و اجتماعی افراد دارای معلولیت  دارد، گفت:  نزدیک به یک هزار نفر از افراد دارای معلولیت مورد حمایت، در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند و در مسابقات کشوری و آسیایی صاحب مقام و مدال هستند.

  وی با بیان اینکه فعالیتهای ورزشی برای افراد دارای معلولیت از دو جنبه ی درمانی که هدف آن تأمین سلامتی  و  پیشگیری از مبتلا  شدن به بیماریهای ثانویه  است حائز اهمیت بوده  افزود: ورزش نه تنها اعتماد به نفس را در فرد تقویت میکند بلکه نگرش جامعه را نسبت به معلولین دگرگون کرده  و از نظر جسمی، روحی، فردی و اجتماعی آنها اثر قطعی و تعیین کننده ای دارد.

در این جشنواره ۱۰۰ نفر از مددجویان جسمی حرکتی و ذهنی ، شنوایی ، بینایی ، و گفتاری در ۶ رشته هفت سنگ ، یه قل دوقل ، چوب کشی ، طناب کشی ، دوز یا دوز ، دال پلان ، کلاس کلاس در دو گروه خانمها و آقایان به رقابت پرداختند.

این مسابقات به همت اداره بهزیستی شهرستان بوکان و مراکز مثبت زندگی و همچنین با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان برگزار شد.

در پایان از نفرات برتر با اهدای جوایز تقدیر و منتخبین این جشنواره به مرحله استانی و سپس کشوری راه پیدا خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • زلزله ۴.۱ ریشتری سمنان را لرزاند
  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته