Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@15:11:10 GMT

ارزیابی ند پرایس از مذاکرات وین

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۸۹۲۶

ارزیابی ند پرایس از مذاکرات وین

خبرگزاری ایسنا: به نقل از نشنال پست، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز سه شنبه در کنفرانس هفتگی خود اعلام کرد که رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران درحال بررسی اقداماتی است که ایران و آمریکا باید برای بازگشت به پایبندی به برجام انجام دهند.

وی با اشاره به مثبت بودن مذاکرات وین اظهار کرد: ما احتمالا راهی بیشتر از آنچه که پشت سر گذاشته‌ایم، در پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست کمیسیون مشترک دیروز روسای هیات‌های مذاکره کننده کشورهای طرف ‌برجام به بحث و بررسی در خصوص آخرین وضعیت گفتگوهای فنی و پیش‌نویس های اولیه متون و نحوه تداوم گفتگوها پرداختند.

در این نشست سید عباس عراقچی، رئیس هیأت ایرانی ضمن تصریح مجدد اصول و مواضع جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با برجام و مسیری که باید طی شود، روند کنونی گفتگوها را به رغم دشواری ها و چالش های موجود، رو به جلو ارزیابی کرد.‌

عراقچی در عین حال تأکید کرد که هیات ایرانی هر زمان که روند گفت و گوها به سمت زیاده خواهی، وقت کشی و چانه زنی های غیرمنطقی برود، گفت و گوها را متوقف خواهد کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران مذاکرات وین ند پرایس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از رهبران جنبش حماس در گفتگو با الجزیره تاکید کرد که عقب‌نشینی پی در پی آمریکا از طرح‌های پیشنهادی خود، جانبداری از رژیم اشغالگر است و مذاکرات مبادله اسرا را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: ما رویکرد و نگرش خود را در مورد توافق مبادله اسرا با استناد به طرح پیشنهادی واسطه‌ها از جمله واشنگتن در پاریس با تکیه بر چارچوب پیشنهادی دوم پاریس ارائه دادیم.

این رهبر حماس بیان کرد که همزمان با مخالفت رژیم صهیونیستی با این طرح، آمریکا هم از آن عقب نشست و طرحی را ارائه داد که کاملا همسو با خواسته‌ها و موضع طرف صهیونیستی بود.

وی اظهار داشت که مواضع و رفتارهای آمریکا نه تنها منجر به رسیدن به توافق نخواهد شد بلکه تنش و درگیری‌ها و خونریزی‌ها را هم شدت خواهد بخشید.

کد خبر 6080990 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • حماس به تعلیق مذاکرات آتش‌ بس تهدید کرد
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • «تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌