Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:27:03 GMT

مردم باید به سمت انتخابات درست بروند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۹۰۸۸

مردم باید به سمت انتخابات درست بروند

ایسنا/لرستان رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب لرستان با ابراز این عقیده که رقبا امیدی به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ندارند، گفت: مردم در حوزه معیشت و اقتصاد تحت فشار هستند و نمی‌شود نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت بود و وظیفه هر شخصی که دل در گرو انقلاب دارد این است که تمام تلاش خود را برای نجات کشور و دین انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی محمدیان در جلسه هیات اجرایی شورای وحدت شهرستان خرم‌آباد که امروز یکم اردیبهشت‌ماه برگزار شد، با اشاره به وضعیت کنونی کشور آن را بحرانی دانست و اظهار کرد: درست است تورم، گرانی، بیکاری و ...در داخل مردم را آزرده کرده اما جمهوری اسلامی ایران همچنان در دنیا یک کشور قدرتمند است و برای اصلاح مشکلات داخلی نیز، مردم باید به سمت انتخابات درست بروند چراکه شرایط کشور دیگر مجالی برای اشتباه ندارد.

وی عنوان کرد: جامعه روحانیت مبارز به‌عنوان خادمین نیروهای انقلاب در شورای وحدت قدم پیش گذاشته تا با همکاری و همدلی همه احزاب، گروه‌ها و جریان‌های انقلابی بار بر زمین مانده را به منزل مقصود برسانیم.

محمدیان از همه نیروهای جوان، فرهنگی، دانشگاهیان، اساتید، حوزوی، هیات مذهبی، بسیجیان، کارگران، ورزشکاران، دانشجویان، اصناف، مدیران، هنرمندان، اهالی رسانه و همه نیروهای انقلاب خواست که در سامانه عضویت شورای وحدت نام‌نویسی کنند تا با عضویت در این شورا از برنامه‌ها و اهداف آن با خبر شوند.

همچنین ناصر سپهوند رئیس هیات اجرایی شورای وحدت خرم‌آباد، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰ کمیته فعال برای ساماندهی نیروهای انقلاب در اقشار مختلف تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط بومی و اقلیمی لرستان درخواست چند کمیته جدید کرده‌ایم افزود: قطعاً کمیته‌ها با همه توان در راستای موفقیت جریان انقلاب تلاش خواهند کرد.

رئیس هیات اجرایی شورای وحدت خرم‌آباد با اشاره به این مطلب که با توجه به شیوع کرونا قطعاً در انتخابات آینده همایش‌ها و گردهمایی‌های سنتی سابق را نداریم، ادامه داد: هر کمیته در فضای مجازی برای هم‌اندیشی و پیشبرد اهداف یک گروه تشکیل داده و با دعوت از اعضای خود برنامه را به‌صورت مجازی دنبال می‌کنند.

سپهوند عنوان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و مشکلات مردم لرستان در فضای مجازی به دنبال ایجاد برنامه و راهکار برای دولت آینده هستیم.

گفتنی است، در ادامه این جلسه روسای کمیته‌های مختلف هیات اجرایی شهرستان خرم‌آباد گزارشی از عملکرد کمیته‌ها ارائه و پیشنهاداتی را عنوان کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شورای وحدت جمهوری اسلامی ایران لرستان انقلاب خرم آباد انتخابات رياست جمهوري انتخابات 1400 نیروهای انقلاب هیات اجرایی شورای وحدت خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت: به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیرو‌های انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد