Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:12:43 GMT

۳۶۴ مددجو ندامتگاه قزلحصارکرج مشمول عفو شدند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۹۱۰۰

۳۶۴ مددجو ندامتگاه قزلحصارکرج مشمول عفو شدند

اشکان کمالی روز چهارشنبه  درگفت و گو با خبرنگارایرنا اظهارداشت که به مناسبت عید نیمه شعبان ،با موافقت مقام معظم رهبری به یک هزارو ۸۰۰ مددجو عفو موردی اعطا شد که ۳۶۴ مورد مربوط به این ندامتگاه بوده است.

وی اضافه کرد: از مجموع آمار عفو این ندامتگاه ، ۱۴۹ نفر آزاد و ۲۱۵ نفر مشمول تقلیل حبس قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد که به دنبال ابلاغ پیام عفو رهبری ، پرونده های تعداد زیادی از زندانیان مورد بررسی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالی در خصوص فرایند اعطای عفو گفت: با ابلاغ بخشنامه ریاست قوه قضائیه به مراجع قضایی بررسی پرونده های مددجویان توسط قضات به صورت گسترده انجام شد. 
ندامتگاه قزلحصار یکی از چهارزندان مستقر در کرج است که زیر نظر زندان های استان تهران اداره می شود. 

برچسب‌ها کرج سازمان زندان‌ها قوه قضاییه زندان قزل حصار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرج سازمان زندان ها قوه قضاییه کرج سازمان زندان ها قوه قضاییه زندان قزل حصار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود

آمریکا سالانه ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار کمک تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی می‌کند. با این حال، با آغاز جنگ غزه به دلیل سیاست‌های حمایتی واشنگتن از صهیونیست‌ها در نسل کشی فلسطینیان، کنگره آمریکا اقدام به تصویب بسته ۲۶ میلیارد دلاری به اسراییل کرد. موضوعی که گرچه هر دو حزب اصلی ایالات متحده با آن موافق بودند، اما برخی قانونگذاران مستقل مخالفت خود را با آن ابراز داشتند. 

به گزارش الجزیره، برنی سندرز، سناتور یهودی و ترقی خواه ایالت ورمونت پیشنهاد اضافه شدن ۲ اصلاحیه به بسته کمک‌های آمریکا به اسراییل را مطرح ساخت. این موضوع طی هفته جاری در سنا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

سندرز در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: من خواستار ضمیمه شدن ۲ اصلاحیه به کمک‌های اهدایی به اسراییل هستم. نخست، نباید کمک نظامی بدون محدودیت برای جنگ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل علیه مردم فلسطین اهدا شود ۲- باید بار دیگر کمک‌های آمریکا به سازمان آنروا از سرگرفته شود تا کودکان فلسطینی دچار قحطی نشوند. 

سندرز به عنوان یکی از سناتور‌های ترقی خواه با آنکه خود یهودی است، اما بار‌ها از سیاست‌های رژیم صهیونیستی انتقاد کرده است. وی تاکید دارد: ما نمی‌توانیم به تامین مالی این جنگ وحشتناک ادامه دهیم. 

لابی‌های صهیونیست در آمریکا از جمله آیپک به دلیل قدرتی که دارند سیاستمداران این کشور را پیش از رسیدن به قدرت با پول‌های کثیف خریداری کرده و مانع از هر گونه انتقاد از اسراییل در جامعه ایالات متحده می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • در چه صورتی انتقال دارایی مشمول مالیات نمی‌شود؟
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی دنیا + فیلم
  • در وعده صادق مولفه‌های قدرت رژیم صهیونیستی ازهم فروپاشید
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ در حاشیه روخانه‌ها توقف نکنید
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ هم استانی‌ها از توقف در حاشیه روخانه‌ها دوری کنند