Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نظر سرمربی تیم والیبال جوانان، مصطفی کارخانه و حسین کاظمی به عنوان مشاور فنی و مربی تیم والیبال جوانان انتخاب شدند.

خبرگزاری میزان - امروز(سه‌شنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه به پیشنهاد بهروز عطایی، مصطفی کارخانه که از مربیان قدیمی والیبال ایران محسوب می‌شود به عنوان مشاور فنی تیم والیبال جوانان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر  حسین کاظمی که سال‌ها در تیم کاله و همین طور تیم جوانان دستیار عطایی بود یک بار دیگر به عنوان یکی از دستیاران این مربی در تیم جوانان انتخاب شد.

این دو انتصاب از جهات دیگر و البته غیرفنی هم قابل تامل است. مشکلی که از سالیان گذشته تا به امروز والیبال ایران دچار آن بوده اختلافات همیشگی بین برخی مربیان مطرح است؛ اما عطایی فارغ از این مسائل از مصطفی کارخانه که یکی از مربیان پرافتخار والیبال ایران است دعوت به همکاری کرد. این موضوع می‌تواند یک الگو برای مربیانی باشد که تلاش می‌کنند به هر طریق ممکن زمینه را برای حذف طرف مقابل فراهم کنند.

حسین کاظمی هم که مدتی است دچار بیماری سختی شده و قدرتمندانه با این بیماری در حال مبارزه است به عنوان یکی از دستیاران عطایی در تیم جوانان انتخاب شد. قطعا کاظمی به لحاظ فنی مربی بسیار توانمندی است و می‌تواند در تیم جوانان همچون گذشته مثمرثمر باشد؛ اما دعوت از کاظمی یکی دیگر از اقدامات ارزشمند عطایی است. این کار نمادین می‌تواند باعث افزایش روحیه کاظمی هم شود.

تیم والیبال جوانان با هدایت بهروز عطایی سابقه قهرمانی جهان را دارد؛ اما اقداماتی از این دست، کم از قهرمانی جهان ندارد. باید امیدوار بود در روزهایی که حتی مسئولان هم ارزش زیادی برای مربیان قائل نمی‌شوند شاهد اینگونه اقدامات بود.

 

بیشتر بخوانید: کارخانه مشاور فنی تیم والیبال جوانان شد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: بهروز عطایی والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهروز عطایی والیبال تیم والیبال جوانان تیم جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان

مهدی بخشی گفت: در راستای رفع تصرف اراضی ملی در تملک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سوی افراد سودجو و زمین خوار اقدام به تفکیک، ایجاد مستحدثات، حصارکشی و فروش غیرقانونی اراضی واقع در کوهپایه شده بود که با حمایت دستگاه قضایی و هماهنگی و تعامل صورت گرفته با دستگاه‌های خدمات رسان رفع تصرف شد و به بیت المال بازگشت.

وی مجموع مساحت رفع تصرفات را ٢٠ هکتار و ارزش آن را ١۶٠ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: زمین‌ها متعلق به نسل آینده است و تمام سازمان‌های متولی مؤظفند نسبت به جلوگیری از تصرفات احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.

مدعی العموم در استان این اقدام را حرکتی مهم در راستای حفاظت و صیانت از بیت‌المال برشمرد و تأکید کرد: دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری برای متصرفان به همراه ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است