Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی سه شنبه شب در سیزدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود: این تیم به صورت روزانه و مستمر بر اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغی و اجرای الزامات محدودیت های هوشمند در سازمان های دولتی و سایر بخش ها نظارت خواهند داشت و به فوریت با هر گونه تخلف برخورد می کنند.

وی با انتقاد از تشکیل صف های نامنظم و ازدحام در مقابل فروشگاه های زنجیره ای افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت باید بر فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای جهت جلوگیری از ازدحام مردم نظارت بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از همراهی و همکاری اصناف در طرح مدیریت هوشمند اضافه کرد: با وجود اینکه اصناف در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند، به خوبی همکاری داشته اند و ستاد استانی راهکارهای حمایتی خود از اصناف از جمله در بحث مالیات و سرمایه در گردش را به ستاد ملی ارائه خواهد کرد.

مصطفوی با تاکید بر لزوم دقیق دورکاری در ادارات، فعال کردن شورای اطلاع رسانی و پرهیز از صدور فله‌ای برگه‌های تردد، بر اعمال مدیریت درست و قانونی بر روند تزریق واکسن تاکید کرد و افزود: تزریق واکسن باید طبق اولویت های ابلاغی وزارت بهداشت باشد و در صورت تخلف یا سوء استفاده در این بخش با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری آموزش مجازی مدارس، در شرایط فعلی طبق ابلاغ قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، موضوع حضور یک سوم کادر اداری آموزشی و پرورشی منتفی شده است.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۱۴۲ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و از ۱۷ شهرستان، ۱۵ شهرستان وضعیت قرمز کرونایی دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه استانداری آذربایجان غربی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه استانداری آذربایجان غربی محدودیت های کرونا اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود

مهدی شمس‌آبادی در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: این استان دارای ظرفیت‌ها، ابنیه ها و آثار تاریخی ارزشمندی است که باید حفظ و حراست شود.

وی افزود: باوجود تمام ظرفیت‌های فعال شده، این امکان وجود دارد که برخی افراد اقداماتی در خصوص تخریب، جابجایی و یا انتقال آثار تاریخی به صورت غیرقانونی انجام دهند که هم به منظور جلوگیری از قاچاق آثار و هم در راستای انسجام بخشی، تسهیل و تسریع در امور حقوقی و قضایی پرونده‌های مرتبط به حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در سیستان و بلوچستان ضرورت دارد تا تدابیر ویژه‌ای داشته باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان ادامه داد: در کنار این موارد، پرونده‌هایی در حوزه میراث‌فرهنگی وجود دارد که نیازمند بررسی تخصصی‌تر است که بر همین اساس و به پیشنهاد مدیرکل میراث فرهنگی استان، شعبه ویژه رسیدگی به این پرونده ها در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل می‌شود تا با سرعت، دقت و به صورت دقیق‌تر و در کوتاه‌ترین زمان مورد بررسی قرار بگیرد.

قدردانی مدیرکل میراث فرهنگی از دادستانی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان نیز در این دیدار اظهار کرد: خوشبختانه همکاری و مساعدت دادستانی مرکز استان با این اداره کل قابل تقدیر بوده و همواره همراه و همیار این اداره کل در رسیدگی به امور بوده است که جای تقدیر دارد.

محمدهادی طهرانی‌مقدم افزود: در رابطه با حفاظت صیانت از ابنیه های تاریخی شاهد ترک فعل هایی هستیم که می‌تواند ضربات جبران ناپذیری به این آثار که هویت ملی ما محسوب می‌شود وارد کند اما همراهی و همکاری دستگاه قضا در ممانعت و جلوگیری از این کار بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی تاکید کرد: یکی از مواردی که با ورود جدی دادستانی و اقدام ارزشمند و موثر معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان به نتیجه مطلوب رسید پیگیری موضوعات مرتبط با خدمات بهداشتی و طهارت اسلامی و نظارت بر این موضوع در سطح استان بود که با دستور ویژه سرپرست معاونت حقوق عامه مرکز استان نتایج مطلوبی کسب شد که مورد تقدیر وزارت‌خانه نیز قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این نظارت ها باعث شد میزان شکایات در این حوزه کاهش یابد و شکایات، پیشنهادات شهروندان و مسافرین به سامانه ۰۹۶۲۹در کمتر از ۲۴ساعت رسیدگی و پاسخ داده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری