Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیما سادات موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۷۰ بسته معیشتی با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان فاروج در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

رابط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فاروج تصریح کرد: از میان بسته‌های توزیع شده ۱۲۰ بسته گوشت نذری اهدایی مؤسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا و باقی نیز توسط خیرین مسجدی شهرستان تأمین و به خانواده‌ها اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کانون‌های مشارکت کننده در اجرای این طرح را رهروان ولایت روستای مایوان، حضرت علی اصغر (علیه السلام) روستای گزکوه، یاسین روستای خیرآباد و نیز کانون فرهنگی هنری شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد.

موسوی با عنوان اینکه بسیاری از برنامه‌های کانون در ماه مبارک رمضان به دلیل محدودیت‌های پیشگیری از کرونا، لغو شده، از طراحی و در دست اجرا بودن طرح چرخش کتاب در محله‌های فاروج خبر داد و گفت: این طرح به زودی با معرفی کتاب‌های مختلف آغاز می شود.

کد خبر 5194311

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی مواسات پویش همدلی ماه رمضان ۱۴۰۰ ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر زلزله گناوه روز ارتش واکسن کرونا ماه مبارك رمضان ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی گفت: این تسهیلات پارسال به صورت قرض الحسنه و با بازپرداخت ۳ ساله برای کمک به درمان زوج‌های نابارور پرداخت شد.

موسوی سقف پرداخت این تسهیلات برای روج‌ها را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این زوج‌ها از طریق مراکز بهداشت شناسایی می‌شوند و تحت درمان قرار می‌گیرند.

وی افزود: اهدای ۱۶۹ فقره تسهیلات ایران جوان شامل کارت هدیه، سپرده بلند مدت و وام قرض الحسنه به زوج‌های جامعه هدف که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزند شده اند.

موسوی اهدای ۱۰ فقره بسته حمایتی شامل بسته لبخند، مادری کارت هدیه و شش ماه پوشک مصرفی نوزادان به خانواده‌هایی که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزندان چندقلو شده اند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی افزود: اهدای ۸۰ بسته پوشک بهینه پارچه‌ای به خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند نیز انجام شد.

موسوی گفت: اهدای ۲۳ تندیس، لوح و کارت هدیه به خانواده‌های دارای چهارفرزند در قالب طرح ملی شکوه مادری را از دیگر اقدامات این نهاد در سال گذشته برشمرد.

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود