Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:30:47 GMT

پویش «ضیافت همدلی رمضان» در استان مرکزی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۹۴۸۲

پویش «ضیافت همدلی رمضان» در استان مرکزی آغاز شد

«زهرا امینی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  توسعه فعالیت‌های جلب مشارکت مردمی (نقدی، غیرنقدی و خدماتی ) نظارت بر مصرف کمک‌ها، فرهنگ سازی امر خیر با تکیه بر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی از شاخص‌های مهم در این نهاد حمایتی  است.

وی اظهار داشت: معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی هر سال در ماه مبارک رمضان می‌کوشد با بهره‌گیری از ظرفیت خیران، برگزاری طرح‌های متعددمشارکتی، جذب شرکای اجتماعی به ویژه بانک‌ها، صندوق سرمایه‌گذاری، اصناف و بنگاه‌های اقتصادی اقلام و امکانات مورد نیاز مددجویان را تامین و توزیع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: مزیت مهم سازمان بهزیستی نسبت به دیگر نهادهای حمایتی همراهی موسسات خیریه است که امری مهم و حیاتی است و جذب مشارکت‌ها و تامین نیازهای اساسی مددجویان بدون همراهی و کمک این موسسات سخت و تا حدی ناممکن است.

امینی افزود: در پویش ضیافت همدلی امسال تلاش شده که جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای بهبود زندگی مددجویان با بهره‌مندی از ظرفیت موسسات خیریه برای خدمت رسانی به جامعه هدف حاصل شود.

وی اظهار داشت : موسسات خیریه و مراکز تحت نظارت بهزیستی امسال در شرایط دشوار شوع ویروس کرونا به‌عنوان بازوان پرتوان این مجموعه به کمک بهزیستی آمده‌اند تا بتوان در دستگیری از جامعه هدف نیازمند اقدام هدفمندی انجام داد.

امینی گفت: خیران می‌توانند در ماه نزول قرآن کمک‌های خود را  از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۵۰۵۴۰۹۳  وشماره حساب و ۴۱۵۱۰۳۴۵۴۱۵۱۰۲۴۲و شماره شبا ۷۵۰۱۰۰۰۰۰۴۱۵۱۰۳۴۵۴۱۵۱۰۲۴۲ واریز کنند.

۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

برچسب‌ها استان مرکزی کمک های مردمی اداره کل بهزیستی استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی کمک های مردمی اداره کل بهزیستی استان مرکزی استان مرکزی کمک های مردمی اداره کل بهزیستی استان مرکزی اخبار کنکور استان مرکزی مشارکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک به‌منظور گسترش همکاری‌‏های علمی، پژوهشی، آموزشی و کاربردی با هدف استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌‏های آموزشی، تحقیقاتی، فناوری و رفاهی برای استمرار ارتباط سازمان‎‏یافته بین دو سازمان در سالن جلسات شرکت شیر پاستوریزه پگاه تفاهم‌نامه مشترک امضا کردند.

دبیر هیئت امناء و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این نشست با بیان اینکه «طرح پویش» طرحی دانشجومحور و در راستای تقویت توانمندی و کارورزی دانشجویان در ارتباط با صنعت است، اظهار کرد: دانشگاه با تربیت نیرو‌های انسانی ماهر و متخصص، زمینه اشتغال آنان را مهیا می‌سازد.

مرتضی قاسمی افزود: با عملیاتی شدن طرح پویش، شکاف ایجاد شده بین دانشگاه و صنعت از بین خواهد رفت و گام‌های مؤثری در آموزش‌های علمی و مهارت‌آموزی برداشته خواهد شد و در آینده شاهد تحول چشمگیر در ایجاد اشتغال و راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها خواهیم بود.

وی بیان کرد: امکانات بسیار خوبی در سطح آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی وجود دارد که می‌تواند کمک بالقوه‌ای به صنعت به‌خصوص به شرکت شیر پگاه اراک کند.

مدیرعامل پگاه اراک هم گفت: یکی از سیاست‌های این شرکت ارتباط نزدیک با دانشگاه‌ها بوده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان مرکزی و طبق سیاست‌های شرکت صنایع شیر ایران دنبال ایجاد رابطه نزدیک همسو با سیاست‌های کلان شرکت است.

رامین طهماسبی با تأکید بر نیاز به پشتوانه علمی مناسب برای تولید، گفت: از زمان اضافه شدن این مجموعه به شرکت‌های صنایع شیر ایران پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته که می‌تواند با همکاری دانشگاه و استفاده از ظرفیت علمی و دانش فنی استادان و دانشجویان هرچه بیشتر به اهداف عالی مدنظر دست یابد.

به گزارش آنا؛ تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک در ۱۲ ماده و ۳۹ بند به امضای قاسمی دبیر هیئت امناء و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و طهماسبی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!