Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال شهرزاد گفت: من به منتقدین سریال «یاور» که به بازی داریوش ارجمند و شباهت بازی وی با سریال تلویزیوی «ستایش» نیز انتقاداتی داشته‌اند توصیه می‌کنم عجله نکنند و سریال را تا پایان دنبال کنند بعد نقد کنند.

پرویز فلاحی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون حضورش در سریال رمضانی «یاور» گفت: من تجربه خوش همکاری با سعید سلطانی را پیش از این در مجموعه تلویزیونی «در جستجوی آرامش» داشتم و از طرف دیگر حضور بازیگرانی همچون داریوش ارجمند بود که سبب شد تا با وجود اینکه به تازگی در قالب یک نقش منفی ظاهر شده بودم و تمایلی نداشتم تا دوباره در نقش منفی به ایفای نقش بپردازم، اما با وجود تمامی این اتفاقات به دلیل جذابیت‌هایی که سریال سعید سلطانی برایم داشت بازی در این مجموعه رمضانی را پذیرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

فلاحی‌پور با اشاره به اینکه ضبط سریال «یاور» همچنان و همزمان با پخش روتین این مجموعه از تلویزیون ادامه دارد پیرامون جذابیت و تفاوت کار در سریال‌های مناسبتی نسبت با دیگر آثار تلویزیونی بیان کرد: برای من به عنوان بازیگر حضور در سریال مناسبتی با حضور در دیگر مجموعه‌های تلویزیونی چندان تفاوتی ندارد اما نباید فراموش کنیم که در مناسبت‌هایی همچون ماه مبارک رمضان مردم برای دیدن تلویزیون و مجموعه‌های مناسبتی زمان بیشتری می‌گذارند و علاقه بیشتری هم دارند بنابراین مجموعه‌های مناسبتی بیشتر دیده می‌شوند که این موضع یک حسن برای کل گروه محسوب می‌شود نه فقط برای بازیگران.

بازیگر سریال شهرزاد در پاسخ به این سوال که بازتاب پخش «یاور» در هفته ابتدایی پخش این مجموعه چطور بوده  ابراز کرد: آنچه من تا امروز و پس از پخش این چند قسمت با آن مواجه شده‌ام اینطور است که عده‌ای این سریال تلویزیونی را دوست دارند و آن را دنبال می‌کنند، ولی برخی به بازی داریوش ارجمند و مشابهت بازی وی با شخصیت اول سریال «ستایش» انتقاد داشته‌اند.

فلاحی‌پور با اشاره به اینکه برای قضاوت یک سریال زمان بیشتری لازم است ابراز کرد: من به منتقدین سریال «یاور» توصیه می‌کنم عجله نکنند و سریال را تا پایان دنبال کنند بعد نقد کنند.

بازیگر سریال «شهرزاد» با اشاره به روزهای سخت کرونایی خاطرنشان کرد: در این روزهای سخت کرونایی که همه را به نوعی درگیر خود کرده است برای همه مردم ایران سلامتی آرزو می‌کنم و امیدوارم در این روزهایی که با شیوع موج چهارم کرونا و تعطیلی های بوجود آمده مردم مجبور هستند که بیشتر در خانه بمانند از دیدن سریال «یاور» لذت کافی را ببرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما داریوش ارجمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا در بندرعباس درباره ایران چه گفت؟ (+عکس)

لودمیلا چریتا ایران را کشور نور توصیف کرد.

به گزارش اطلاعات آنلاین، ۵۰ سال پیش سریال سلیمان و ملکه سبا به کارگردانی پیر کرونلیک محصول مشترک ایران و آلمان و فرانسه با بازی بازیگران فرانسوی و ایرانی در شهر‌های جنوب ایران ساخته شد.

روزنامه اطلاعات ۲۸ فروردین ۱۳۵۳ گپ کوتاهی با لودمیلا چریتا بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا این سریال منتشر کرد.

از ایران بازیگرانی چون بهروز به‌نژاد، ایرن زازایانس، ولی شیر‌اندامی و مری آپیک در این فیلم بازی کردند. خبر را بخوانید و عکس‌هایی از سریال سلیمان و ملکه سبا تماشا کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • داریوش ارجمند: تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!
  • سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا در بندرعباس درباره ایران چه گفت؟ (+عکس)
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»/ خواننده تیتراژ معرفی شد