Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@12:58:28 GMT

امیر موسوی: ارتش همواره در صحنه حاضر است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۹۷۳۸

امیر سرلشکر موسوی در پاسخ به پیام محبت آمیز فرمانده کل قوا گفت: ارتش تحت رهبری‌های مدبرانه آن فرماندهی معظم همواره در صحنه حاضر است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به دنبال پیام محبت آمیز رهبر انقلاب به ارتش جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان صادر شد؛ امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش طی پیامی از ابراز لطف فرماندهی معظم کل قوا تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشروح پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی)
با تقدیم سلام و تحیات به استحضار عالی می‌رساند

روز ارتش ایران، یادگار پربرکت حضرت امام خمینی(ره) و حاصل حمایت و پشتیبانی حضرتعالی از ارتش در دوران سختی است که دشمنان عنود خارجی و عناصر نادان داخلی تبر انحلال بر پیکره ارتش می‌زدند. سال‌ها خدمت صادقانه و ایثارگرانه فرزندان و سربازان ولایت در ارتش جمهوری اسلامی ایران که همواره به الطاف پدرانه آن فرمانده معظم مزین بوده، ارتش را از مسیر‌های سخت گذر داده و به این نقطه از اقتدار و بصیرت انقلابی رسانده است.
ضمن امتنان از ابراز لطف آن رهبرعظیم الشأن، قلب‌های همه کارکنان جان بر کف و خانواده‌های ولایی و صبور آنان که مخاطب لطف و عنایت بزرگوارانه آن رهبر فرزانه قرار گرفتند، آکنده از شوق و شعف شد و دعای افطار و ذکر سحر سربازان ولایت با درخواست خاضعانه برای استدام سایه پربرکت آن رهبر حکیم از درگاه ربوبی درآمیخت.
ارتش ایران به درگاه خداوند بزرگ شاکر است که تحت رهبری‌های مدبرانه آن فرماندهی معظم همواره در صحنه حاضر است و برای انجام هرگونه ماموریت آمادگی دارد و به تبعیت از فرمان مطاع، آمادگی‌های ارتش ولایت‌مدار افزایش و نقش آفرینی‌ها گسترش خواهد یافت. آحاد رزمندگان ارتش که از پشتوانه گرم خانواده‌های بصیر و فداکار برخوردارند به نعمت والای ولایت شکرگذارند و محبت بی بدیل ملت بزرگ ایران را قدر می‌دانند و با ایمان به خداوند بزرگ، اعتماد به آیه شریفه «وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا»، دل در گرو اراده آن امام فاطمی سرشت و پشت‌گرم به ملت بزرگ، راهی را که آمده‌اند لطف و عنایت خداوند و راه پیش رو را تحت زعامت آن فرمانده علوی تبار، تکلیف الهی خود می‌دانند.
هر روز می‌کوشیم تا توان خود را به سر حد نیاز افزایش دهیم و آنچنان باشیم که شایسته مدال افتخار خدمت و مصداق آیه شریفه «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» باشیم؛ در این راه هر روز بیش از پیش نیازمند دعا و رهنمود‌های آن فرماندهی معزز هستیم.
در محضر خداوند بزرگ به عهدی که بسته‌ایم تاکید می‌کنیم و این راه نورانی را با گام‌های محکم و مطمئن، هم‌افزا و هم‌سنگر با برادران عزیزمان در سپاه و سایر نیرو‌های مسلح تا تحقق کامل آرمان‌های والای انقلاب اسلامی طی خواهیم کرد. ان‍شاءالله

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی برچسب ها: امیر سرلشکر ، ارتش ، ارتش ، تشکر ، فرمانده ، رهبر انقلاب ، پیام

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: امیر سرلشکر ارتش ارتش تشکر فرمانده رهبر انقلاب پیام آن فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری تشریح برنامه‌های روز ارتش، با اشاره به پاسخ سخت نیروهای مسلح به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» را به فرمانده معظم کل قوا و مردم تبریک می‌گویم‌؛ زیرا طبق خواسته ملت ایران پاسخ قاطعانه‌ای به رژیم‌ صهیونیستی داده شد و این عملیات نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از‌ خانه عنکبوت است.

امیر سرتیپ حیدری در ادامه با اشاره به روز ارتش، گفت: ۲۹ فروردین روز خجسته‌ای است که آن را به عنوان روز تبلور ارتش می‌شناسیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی با ارتش شاهنشاهی تفاوت بسیاری دارد؛ زیرا ارتش جمهوری اسلامی منبعث از نهضت و انقلاب اسلامی است.

در حال به روز رسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • ارتش مایه غرور و عزت ایران اسلامی است
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • امیر آشتیانی: همکاری و مشارکت ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های بدیعی شد
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • قدردانی از عملیات قهرمانانۀ ارتش و سپاه در تنبیه دشمن صهیونیستی