Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-03-29@13:48:01 GMT

کرایه‌های حمل و نقل عمومی از امروز در تهران گران شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۰۰۰۷

کرایه‌های حمل و نقل عمومی از امروز در تهران گران شد

به گزارش «نماینده» افزایش نرخ کرایه های مترو تاکسی و اتوبوس در ماه‌های پایانی سال ۹۹ در صحن شورای شهر به تصویب اعضای شورا رسید و پس از آن جهت تعیین و فرمانداری ارسال شد و فرمانداری نیز این موضوع را تایید و افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی برای سال ۱۴۰۰ کلید خورد.

از امروز اول اردیبهشت سال۱۴۰۰ نرخ بلیت اتوبوس به طور متوسط ۲۵ تا ۳۵ درصد بسته به مسافت خط و افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی نیز متوسط 35 درصد است، افزایش یافت و بر اساس اعلام شهرداری تهران برچسب گذاری‌های مربوط به نرخ کرایه‌های تاکسی و اتوبوس انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میانگین چهار نوع بلیت متروی تهران و حومه نیز ۲۵ درصد افزایش داشته به طوری که قیمت بلیت مترو برای بلیت تک سفره داخل شهری ۲۰۰۰ تومان، تک سفره حومه ۲۳۰۰ تومان، تک سفره فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۰۰۰۰ تومان و تک سفره هشتگرد ۶۰۰۰ تومان تعیین شده است.

البته افرادی که از خطوط حومه‌ای استفاده می‌کنند باید در ایستگاه مبدا بلیت تک سفره مخصوص حومه، هشتگرد و فرودگاه امام خمینی (ره) را تهیه کنند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بلیط حمل و نقل حمل ونقل عمومی کرایه نرخ کرایه تک سفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است

همرمان با شب‌های قدر ، درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) بر روی عموم شهروندان باز خواهد بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) در اطلاعیه‌ای از باز بودن درب‌های اصلی این آرامستان در شب‌های قدر جهت حضور زائرین در گلزار مطهر شهدا و یا در کنار مزار درگذشتگان در قطعات عمومی خبر داد.

افزایش ساعت کاری مترو تهران در شب‌های قدر

همچنین رضا محمدنژاد افزود: مترو تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت 2 بامداد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش خودسرانه کرایه تاکسی و نارضایتی مردم+فیلم
  • نارضایتی مردم از افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در سنندج+فیلم
  • قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه‌ گران شد +جدول
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • کرایه تاکسی در این شهر گران شد
  • کرایه تاکسی در رشت گران شد
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد