Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور تسهیل در فرآیند صدور مجوزهای استاندارد، تفاهم نامه اداره استاندارد قزوین و تعاونی تولیدکنندگان سازه های فولادی کشور امضا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد قزوین، تفاهم نامه همکاری، تعاونی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی کشور ( کامسی) و اداره کل استاندارد استان قزوین در سالن جلسات اداره کل استادارد با رعایت پروتکل های بهداشتی امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم نامه با هدف تسریع در فرآیند اعطا پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در حوزه تولید سازه های فولادی و همکاری فی ما بین اداره کل استاندارد استان قزوین و تعاونی انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه های فولادی کشور(کامسی) در زمینه گسترش همکاری های علمی، فنی، پژوهشی و بازرسی در زمینه سازه های فولادی و توسعه استاندارد اجباری تولیدکنندگان سازه های فولادی منعقد شده است.

سیروس صارمی مدیرکل استاندارد استان قزوین در جلسه امضای تفاهم نامه گفت: با توجه به استقرار واحد های تولیدی سازه های فولادی مهم در استان، ضروری است این صنایع استاندارد های مربوطه را رعایت کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اجباری بودن استاندارد ۳۸۳۴ و پیرو تفاهم نامه های همکاری تعاونی تولیدکنندگان سازه های فولادی با سازمان ملی استاندارد و تفاهم نامه این تشکل با اداره کل استاندارد استان  تهران، در اداره استاندارد قزوین هم به عنوان سومین مرکز استاندارد کشور به منور استفاده از تجارب کسب شده وسرعت بخشیدن به  فرآیند صدور علامت استاندارد این تفاهم نامه امضا شد که امیدواریم آثار مثبت آن در فرایند کارها دیده شود.

سعید زارع حقیقی رئیس هیئت مدیره تعاونی انجمن تولیدکنندگان سازه‌های فولادی کشور هم در این جلسه گفت: امضای این تفاهم نامه می تواند به کاهش چالش ها و مشکلات موجود در این عرصه کمک کرده و  روند اجرای استاندارد اجباری ۳۸۳۴  را تسریع کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد قزوین تولیدکنندگان سازه های فولادی کشور کل استاندارد استان اداره کل استاندارد استاندارد قزوین تفاهم نامه امضا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق با هدف توسعه مزیت‌های دانش‌بنیانی برای شرکت‌های مستقر در مرکز رشد به امضا رسید.

حسین اصغری شیوائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس، با معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیلی که در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، به ویژه در حوزه واحد پردیس که در ناحیه نوآوری پارک علم و فناوری قرار گرفته است، گفت: در بازدید دکتر طهرانچی از افتتاح «سرای نوآوری و فضای کار اشتراکی» به همراه آقای مهندس صفاری مسئول پارک علم و فناوری، مقرر شد که ما بتوانیم در شرق تهران یک برنامه مشترک برای مراکز رشد همجوار داشته باشیم.

رئیس واحد پردیس تأکید کرد: ان شاءالله بتوانیم مزیت‌هایی که در پارک علم و فناوری وجود دارد از جمله معافیت‌های مالیاتی و سایر حمایت‌هایی که در واقع معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری دارد را به واحد‌های همجوار از جمله واحد تهران شرق توسعه و تسری بدهیم.

اصغری شیوائی ادامه داد: یک تفاهم نامه با واحد فیروزکوه بسته ایم و امروز هم در خدمت دکتر موسوی اصل رئیس واحد تهران شرق هستیم که بتوانیم توسعه مزیت‌های دانش بنیانی را به مجموعه‌های مختلف دانشگاه داشته باشیم.

گفتنی است در این جلسه بهزادی پور مدیرکل سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، عاشوری فر مدیر سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و حاج آقا بازگلی مدیرکل حراست واحد حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • ◄ پای سازمان ملی استاندارد به استانداردسازی صنعت گردشگری باز شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمان ملی استاندارد در صنعت گردشگری
  • خیران فارسی پای کار توسعه سلامت
  • خیران تأمین سلامت فارس در یک سال اخیر ۱۳۶ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • صدور ضمانت‌نامه برای زنان سرپرست خانوار