Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیقه عبداللهی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای برقراری عدالت آموزشی و به منظور کیفیت بخشی به آموزش و پیشگیری از افت تحصیلی و فقر یادگیری دانش‌آموزان، درسنامه‌های ۶ پایه دوره ابتدایی توسط استان تدوین، طراحی، چاپ و به صورت رایگان در بین دانش آموزان لازم التوجه مناطق محروم استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: منظور از دانش آموزان لازم التوجه، دانش‌آموزانی هستند که  کمترین بهره را از آموزش مستمر و مطلوب حضوری یا مجازی برده‌اند و یا عملکردشان در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوبت اول «نیاز به تلاش بیشتر و قابل قبول» بوده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: معلمان و مدیران مدارس با برنامه‌ریزی مناسب و نظارت مستمر، زمینه بهره‌مندی دانش‌آموزان از این درسنامه‌ها و فیلم‌های آموزشی تولیدی را فراهم کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با ارائه بازخوردهای مناسب و ارتباط مستمر و مؤثر با دانش آموزان، زمینه ارتقای کیفیت آموزش و پیشگیری از افت تحصیلی دانش آموزان ، با استفاده بهینه از محتواهای تولیدی، بیش از پیش فراهم شود.

عبداللهی یادآور شد:از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون از طریق معاونت آموزش ابتدایی استان ، درسنامه‌های دروس شش پایه دوره ابتدایی به صورت فصلی (چاپی و الکترونیکی ) تهیه و در اختیار دانش آموزان دوره ابتدایی با اولویت دانش آموزان لازم التوجه و مناطق محروم قرار گرفته است و فایل های الکترونیکی نیز از طریق فضای مجازی و کانال های شاد بارگذاری و منتشر شده است.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش‌آموز دارد که بیش از ۱۶۰ هزار نفر از این تعداد دانش‌آموزان دوره ابتدایی هستند.

برچسب‌ها معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مدارس کردستان سنندج دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مدارس کردستان معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مدارس کردستان سنندج دانش آموزان اخبار کنکور دوره ابتدایی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مشکی صبح سه شنبه در همایش تخصصی مدیران مدارس متوسطه دوره اول ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: تقویت خود آگاهی دانش آموزان در دوره اول متوسطه ضروری است و باید دانش والدین را باید نسبت به زوایای مختلف هدایت تحصیلی افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه ها در این دوره تحصیلی باید به سمتی حرکت کند که دانش آموزان به خودآگاهی، خودشناسی و محیط شناسی برسند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه اگر خودشناسی در دوره اول متوسطه اتفاق بیافتد، دوره آرامش بعدی اثر بخش خواهد بود، افزود: طراحی مسیر زندگی در دو سال آخر متوسطه اول روی می دهد.

مشکی گفت: باید با برنامه ریزی درست علاقه دانش آموزان را پیدا کرده و زمینه بالفعل شدن استعدادهایشان را فراهم کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل تغییر نگرش در مدیران مدارس دوره اول و دوم را یادآور شد و بیان کرد: تغییر نگرش در مدیران باید به گونه ای اتفاق بیافتد که نگاهشان نسبت به هدایت تحصیلی نزدیک به هم و اقداماتشان مکمل یکدیگر باشد.

مشکی گفت: هدایت تحصیلی یک فرآیند است به طوریکه پایه نهم برای دانش آموزان دوره اول متوسطه از یک سو پایان و از سوی دیگر آغاز یک انتخاب است.

کد خبر 6086356

دیگر خبرها

  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند