Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول اعلام کرد که آمار بیماران دزفول روز به روز بیشتر می‌شود.

دکتر عبدالکریم فیروززاده، با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در دزفول، اظهار کرد: وضعیت شهر خوب نیست؛ با وجود اینکه با حداکثر توان در حال ارائه خدمت هستیم اما توان، محدود است.

وی افزود: با پیک سنگینی مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیک‌های قبلی در دو سه ماه جمع می‌شد اما سه ماه از این پیک می‌گذرد و هنوز حتی به قله پیک نرسیده‌ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: آمار بیماران دزفول روز به روز در حال افزایش است و از توان پاسخگویی ما فراتر رفته است؛ تخت خالی برای بیماران نداریم و بلافاصله به جای هر بیماری که ترخیص می‌شود، بیمار دیگری بستری می‌شود و به زحمت شرایط را مدیریت می‌کنیم.

فیروززاده بیان کرد: نمودارها و آمارها نشانگر شیب تند موارد ابتلا است و این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت اما با این شرایط نیز هنوز عده‌ای در سطح شهر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

وی گفت: از سال گذشته تاکنون یک هزار و ۲۰۰ لیتر ظرفیت تولید اکسیژن بیمارستان گنجویان را افزایش داده‌ایم و فکر می‌کردیم در این پیک، مشکلی از لحاظ اکسیژن نداشته باشیم اما تعداد زیاد بیماران و شدت بیماری موجب شده که در تامین اکسیژن با مشکل مواجه شویم و به سختی در حال تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران هستیم.

/ایسنا

بیشتر بخوانید: درگذشت پرستار باردار بیمارستان لقمان بر اثر کرونا

جرئیات جدید تست رایگان کرونا در ایستگاه مترو

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ارتفاع ۲۰ متری امواج در خلیج سن سباستین (فیلم) صف گردشگران برای دیدن دریاچه ارومیه پر آب (فیلم) معرفی آبشار‌های زیبای علی‌آباد کتول (فیلم)

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ناپایداری آب شرب در سرزمین آب‌ها/ تغییرات اقلیمی از عوامل چالش کمبود منابع پایدار آب در لرستان
  • نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سندروم پس از کرونا چیست؟