Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران با اشاره به اینکه عملکرد مسئولان، عملکرد نظام است، گفت: سلامت و مشارکت دو اصل مهم در برگزاری انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،محمد میرزایی خالص مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران در نشست تکریم و معارفه مسئول بازرسی فرمانداری پیشوا گفت: سلامت و مشارکت دو مقوله مهم در برگزاری انتخابات است که باید همه تلاش کنیم تا انتخابات پیش رو در سلامت کامل و با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد مسئولان چه در سطح کلان و چه در سطوح پایین‌تر، به پای نظام جمهوری اسلامی نوشته می‌شود و نباید به گونه‌ای عمل کرد که اصل نظام زیر سوال برود.

وی در خصوص مسئولیت های حساس بازرسی و حراست در ادارات، بیان کرد: بازرسی و حراست باید به‌عنوان بازوان فرماندار و معاونین بوده و مراقب باشند تا مشکل خاصی ایجاد نگردد.واحد بازرسی فرمانداری در بحث ساخت‌‌‌وسازهای غیرمجاز ورود جدی داشته باشد و اجازه سوءاستفاده به احدی داده نشود.

میرزایی خالص تحقق شعار سال را از اهداف بزرگ در سال جاری دانست و تصریح کرد: با توجه به شعار سال و ضرورت تحقق آن، برخورد قانونی با دستگاهی که بخواهد مشکلی در این زمینه ایجاد کند ضروری است.شاخص‌های ارزیابی باید مدنظر قرار گیرد تا زحمات مجموعه‌ها دیده شده و مردم بدانند چه‌ اقداماتی در مجموعه‌های اداری صورت می‌گیرد.

مدیرکل بازرسی امور حقوقی استانداری تهران افزود: حوزه‌های بازرسی در دستگاه‌های اداری شهرستان باید با بازرسی فرمانداری هماهنگ باشند تا با ورود به موقع از ایجاد هرگونه مسئله‌ای برای مسئولان و مجموعه‌ها پیشگیری نمود.

لازم به ذکر است، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران، از سلامت نفس و زحمات "محمدحسین زمانی" مسئول سابق بازرسی فرمانداری قدردانی و برای "صادق بندعلیان" مسئول جدید آرزوی موفقیت نمود.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان پیشوا سلامت انتخابات تحقق شعار سال بازرسی فرمانداری مدیرکل بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی عصر چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را بیش از پیش نشان داد.

محمودی افزود: شهادت شهدای کنسولی ایران در سوریه در حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل تعرض به حاکمیت ایران اسلامی بود که پاسخ به این جنایت مطالبه عمومی ملت ایران بود و بابت این پاسخ مقتدرانه سپاسگزار فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح هستیم.

وی با تقدیر از تجمعات و برنامه‌های مردمی که طی روزهای اخیر برگزار شد، گفت: نمازگزاران جمعه در این هفته بعد از اقامه‌ نماز جمعه در حمایت و تشکر از این اقدام قاطع و انقلابی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل که با عنوان جمعه‌های خشم ادامه دارد، دست به تظاهرات خواهند زد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: این تظاهرات در شهرستان‌ها و بخش‌های کشور علی الخصوص استان تهران بعد از نمازهای جمعه و در تهران از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • چالش تعطیلی پنجشنبه‌ها به زنجان رسید!