Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی صبح چهارشنبه در دیدار با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شرایط فعلی بسیار مهم و حساس است و باید دقت بسیار زیادی در این خصوص داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم و ضروری است اما انتخاب افراد اصلح و متدین مهمتر است، افزود: نباید بخاطر نگرانی از مشارکت مردم در انتخابات در تأیید صلاحیت افراد اغماض و مصلحت اندیشی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریشی با تاکید بر اینکه عملکرد خوب منتخبین مردم در انتخابات می‌تواند میزان مشارکت مردم را بالا ببرد، اظهار کرد: باید نظارت درست و جدی بر عملکرد افراد و کاندیداهای انتخابات و منتخبین مردم وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه در بررسی صلاحیت‌های افراد با قاطعیت رفتار کنید و تحت تأثیر افراد و جریانات مختلف سیاسی قرار نگیرید، عنوان کرد: در تأیید و یا رد صلاحیت افراد یک صدا و یک نظر باشید و با قدرت پای تصمیمات خود بایستید.

امام جمعه ارومیه در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در بررسی صلاحیت افراد در مشکلات اخلاقی و مالی افراد دقت کنید تا اغماضی در این خصوص صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه دلایل رد صلاحیت افراد را به صورت شفاف برای مردم تبیین کنید تا اعتماد مردم خدشه دار نشود، گفت: انتخابات شورای روستا بسیار مهم است و باید در تأیید صلاحیت افراد دقت بیشتری صورت پذیرد، نباید اجازه داد منافع افراد و جریانات خاص سیاسی بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اثر گذارد.

کد خبر 5194438

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه انتخابات شورای شهر و روستا ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر زلزله گناوه روز ارتش واکسن کرونا ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران محدودیت های کرونایی اردبیل انتخابات شورای صلاحیت افراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند

شاهین حق‌شناس مدیرکل حج‌ و زیارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اعزام زائران این استان به مکه مکرمه اواسط خردادماه انجام می‌شود، گفت: ظرفیت اعزامی برای کاروان‌های حج‌تمتع در استان، هزار و ۹۸۰ نفر است که در حال حاضر هزار و ۹۶۰ نفر مجوز اعزام را برای شرکت در مناسک حج‌تمتع دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، کاروان‌های اعزامی از آذربایجان‌غربی، به اصطلاح مدینه بعد بوده و پس از انجام مناسک حج در مکه مکرمه، به مدینه منوره مشرف خواهند شد.

حق‌شناس افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و پس از اعلام اولویت‌های مربوط به حج تمتع امسال، ثبت‌نام در کاروان‌ها توسط خود حجاج انجام شده و اقدامات تشخیصی درخصوص مشکلات جسمانی حجاج به صورت کامل انجام شده است.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: در حال حاضر پزشکان و مراکز درمانی مختلف با سازمان حج همکاری دارند تا معاینه‌های لازم را در خصوص وضعیت جسمانی حجاج اعزامی انجام دهند.

وی تصریح کرد: طبق تمهیدات اندیشیده شده، زائران آذربایجان‌غربی در اواسط خردادماه آینده از فرودگاه ارومیه به سمت جده و سرزمین وحی مشرف خواهند شد و پرواز‌های بازگشت نیز از مدینه به ارومیه صورت خواهد گرفت.

حق‌شناس اضافه کرد: برنامه‌ریزی شده که زائران اعزامی از آذربایجان‌غربی حدود ۳۰ تا ۳۵ روز در مکه مکرمه و مدینه منوره حضور داشته باشند.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: روند آموزشی حجاج از هفته‌های گذشته آغاز شده و زائران در دوره‌هایی که تمهید شده، حضور می‌یابند تا روند انجام مناسک، موارد موردنیاز در عربستان و همچنین ضرورت‌های زیارت و حضور در سرزمین‌ وحی را فرا بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟