Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:02:09 GMT

پلمب ۲۵ باشگاه متخلف در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۰۸۹۱

پلمب ۲۵ باشگاه متخلف در کرمانشاه

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به تشدید شیوع کرونا در استان، گفت : باتوجه به خیز بلند موج چهارم کرونا، بنا به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا استان محدودیت‌های شدیدی در حوزه ورزش اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در این راستا فعالیت تمام رشته‌های ورزشی، استخرها، سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه به تخلف برخی باشگاه‌های بدنسازی در این ایام اشاره کرد و افزود: متاسفانه علیرغم اینکه فعالیت تمام باشگاه‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع شده، اما کماکان شاهدیم برخی باشگاه‌های بدنسازی بی اعتنا به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در شرایط قرمز کرونایی استان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

او افزود: در این راستا طی روز‌های گذشته تیم‌های بازرسی متشکل از نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان، هیات پزشکی ورزشی و مرکز بهداشت استان بصورت مداوم سرکشی‌هایی را از باشگاه‌های سطح استان داشته اند و با باشگاه‌های متخلف هم برخورد کرده اند.

عزیزی ادامه داد: تاکنون ۲۵ باشگاه متخلف که در این ایام کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دادند و به تذکر‌ها توجه نکرده بودند را به دلیل تخلف پلمب کرده ایم و به تعدادی دیگر از باشگاه‌ها نیز تذکر داده ایم.

او به خسارات زیادی که باشگاه‌های ورزشی در مدت شیوع بیماری کرونا دیده اند اشاره کرد و گفت: یکی از اولین قشر‌های آسیب دیده در بحث شیوع بیماری کرونا، باشگاه‌های بخش خصوصی هستند که در مدت بیش از یکسال گذشته به دلیل تعطیلی‌های مکرر خسارت زیادی دیدند.

معاون ورزش و جوانان استان افزود: شرایط این باشگاه‌های ورزشی را درک می‌کنیم و البته حمایت‌هایی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شد، اما متاسفانه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات در نظر گرفته شده سخت گیری‌هایی می‌کنند، بگونه‌ای که بسیاری باشگاه داران متقاضی این تسهیلات به دلیل همین سخت گیری بانک‌ها از تقاضای خود انصراف می‌دهند.

او افزود: اکنون هم به دلیل حفظ سلامت ورزشکاران و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از باشگاه داران استان می‌خواهیم همانند گذشته همکاری داشته باشند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا باشگاه های ورزشی ورزش و جوانان باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

نامنی پیش از این به عنوان سرپرست در دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب