Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: خواهش ما از وزیر بهداشت این بود که اگر قرار است در مجموعه دانشگاهی وزارت بهداشت در حد عمومی تزریق واکسن به دانشجویان انجام شود، در شرایط مساوی اولویت واکسیناسیون دانشجویان را به مجموعه دانشجویان وزارت علوم هم تسری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره نتیجه آخرین رایزنی‌ها برای تزریق واکسن کرونا به دانشجویان زیرمجموعه وزارت علوم گفت: همه این مسائل را به وزارت بهداشت واگذار کردیم؛ درباره بحث واکسیناسیون خانواده دانشگاهی وزارت علوم صحبتی خارج از روال نداشتیم.

غلامی افزود: علاقه‌مند هستیم آموزش‌های حضوری هرچه زودتر شکل بگیرد و دانشجویان در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند. اگر در سایه تزریق واکسن این امر محقق شود، از آن استقبال می‌کنیم.

وزیر علوم در ادامه درباره آخرین تصمیمات وزارت علوم برای برگزاری امتحانات پایان ترم گفت: با توجه به شرایط فعلی، امتحانات پایان ترم مجازی خواهد بود. برگزاری کلاس‌های عملی هم بستگی به شرایط دارد. 

غلامی اظهار کرد: سال گذشته هم برای برگزاری کلاس‌های عملی مشکل داشتیم که برگزاری آنها را به تابستان موکول کردیم. اگر در تابستان امسال هم شرایط برگزاری کلاس‌های عملی فراهم شود حتماً این اقدام را انجام خواهیم داد.

او گفت: اگر شرایط شیوع کرونا در کشور آرام و وضعیت رنگ‌بندی شهرها آبی شود، از این امکان برای جبران کلاس‌های عملی دانشجویان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 596496 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو آموزشی كرونا در ايران وزارت علوم تحقیقات و فناوری واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه دانشجو آموزشی كرونا در ايران وزارت علوم تحقیقات و فناوری واکسن کرونا برگزاری کلاس های عملی تزریق واکسن وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد

نوبت نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ آزمون سراسری امسال یک تفاوت با سال‌های گذشته دارد و آن هم برگزاری آزمون اختصاصی فرهنگیان است. در نوبت اول آزمون سراسری امسال علاوه بر برگزاری آزمون برای گروه‌های پنج گانه آزمایشی، آزمون اختصاصی فرهنگیان نیز برگزار می‌شود.

زمان بندی برگزاری آزمون به این صورت است که صبح پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه آزمون گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی برگزار می‌شود و عصر پنج شنبه داوطلبان گروه هنر و زبان در آزمون شرکت می‌کنند.

یکی از تفاوت های آزمون امسال با سال های گذشته نیز همزمانی آزمون گروه های زبان و هنر است که به همین دلیل داوطلبان نتوانستند در هر دو گروه زبان و هنر شرکت کنند و باید یکی از این دو گروه را انتخاب می‌کردند. صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه آزمون‌ گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • کنکور ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • اجتماع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • سهمیه امریه سربازی دانشجویان پسادکتری تخصیص یافت