Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت وزیران سعودی شامگاه سه شنبه در نشست خود از جامعه بین‌الملل خواست تا به توافقی قدرتمندتر و طولانی‌تر با ایران در زمینه هسته‌ای برسد.

 

نشست هیئت وزیران سعودی به ریاست «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی شامگاه سه شنبه برگزار شد.

«ماجد بن عبدالله القصبین» وزیر اطلاع رسانی سعودی گفت: «در بیانیه هیئت وزیران سعودی از ایران دعوت شده تا به مذاکرات جاری (در وین اتریش) ادامه داده و از تشدید تنش و جلوگیری از بی ثباتی در منطقه جلوگیری کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت وزیران سعودی از جامعه بین الملل خواست تا به توافقی قدرتمندتر و طولانی تر با ایران به همراه اجرا نظارت و بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران برسد تا از دستیابی تهران به سلاح هسته‌ای و توسعه توانایی لازم برای آن جلوگیری شود.

ریاض چند روز پیش نیز در واکنش به غنی سازی 60 درصد ایران گفت: «عربستان سعودی تحولات کنونی برنامه هسته‌ای ایران را با نگرانی دنبال می‌کند؛ تحولاتی که آخرین مورد آن، اعلام بالابردن سطح غنی‌سازی اورانیوم به میزان ۶۰ درصد بود؛ مسئله‌ای که نمی‌توان آن را یک برنامه برای استفاده‌های مسالمت‌آمیز تلقی کرد»./فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هیئت وزیران سعودی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه اسرائیلی : موشک ایران به تاسیسات اتمی اسرائیل اصابت کرد/ 84 درصد حملات ایران دفع شد نه 99 %

یک روزنامه اسرائیلی نوشت موشک های ایران در حمله اخیر به تاسیسات هسته ای دیمونا اسرائیل هم اصابت کردند.

به گزارش عصرایران، روزنامه اسرائیلی معاریو به نقل از کارشناسان نوشت: در حمله اخیر، 84 درصد از حملات هوایی ایرانی دفع شد و نه 99 درصد که از سوی سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام شد.

 

تاسیسات دیمونا اسرائیل



این روزنامه افزود: عکس های ماهواره ای نشان می دهد حداقل یکی از ساختمان های تاسیسات هسته ای دیمونا اسرائیل مورد اصابت موشک های ایران قرار گرفت. همچنین دو اصابت نیز در اطراف تاسیسات هسته ای رخ داد.

معاریو ادامه داد: فیلم های موجود از پایگاه هوایی نیواتیم در جنوب اسرائیل (صحرای نقب) نشان می دهد 4 اصابت مربوط به برخورد موشک های ایرانی هستند و نه سقوط لاشه موشک های دفاع هوایی اسرائیل.
همچنین در نتیجه بررسی فیلم ها به نظر می رسد 5 اصابت موشک های ایران در پایگاه هوایی رامون اسرائیل رخ داده است. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روزنامه اسرائیلی : موشک ایران به تاسیسات اتمی اسرائیل اصابت کرد/ 84 درصد حملات ایران دفع شد نه 99 %
  • حرایم بهداشتی دامپروری نیاز به بازبینی دارد
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیئت وزیران رسید
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه