Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@13:47:13 GMT

گلکسی Z Fold 3 به زودی عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۱۵۹۲

گلکسی Z Fold 3 به زودی عرضه می‌شود

دریافت گواهی 3C نشان می‌دهد که گوشی گلکسی Z Fold 3 به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز شده است و از باتری دو سلولی با ظرفیت 4275 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، از آنجایی که به تاریخ عرضه گوشی تا شوی بعدی سامسونگ نزدیک شده‌ایم، این گوشی گواهی 3C را در چین دریافت کرده است. گوشی تاشوی جدید سامسونگ دارای دو باتری جداگانه است که ظرفیت یکی از آن‌ها ۲۲۱۵ میلی آمپر ساعت و ظرفیت باتری دیگر ۲۰۶۰ میلی آمپر ساعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین در مجموع ظرفیت باتری این گوشی به ۴۲۷۵ میلی آمپر ساعت می‌رسد. سیستم دو سلولی باتری گوشی تاشوی سامسونگ باعث شده است وزن باتری در دو طرف دستگاه توزیع شود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، باتری گلکسی Z Fold 3 در مقایسه با گلکسی Z Fold 2 که از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد، ضعیف‌تر است. شاید دلیل این اتفاق، کاهش ابعاد گوشی گلکسی Z Fold 3 باشد. علاوه بر ای گوشی گلکسی Z Fold 3 از گواهی IP برخودار بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. به نظر می‌رسد که دو مدل گوشی تا شوی سامسونگ که شامل گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 2 (یا Z Flip 3) می‌شود، در ماه جولای عرضه خواهند شد.

پیش از این اعلام شده بود که شرکت سامسونگ قصد دارد در سال میلادی جاری چهار مدل گوشی تا شو معرفی کند. با توجه به شایعات منتشر شده، گلکسی Z Fold 3 از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این احتمالاً گوشی تاشوی گلکسی Z Fold 3 فقط در کانفینگ ۲۵۶ گیگابایتی و گلکسی Z Flip 2 در کانفینگ‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شوند. پیش از این نیز اعلام شده بود که گوشی گلکسی Z Fold 3 از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد.

کد خبر 488315

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی علم و فناوری سامسونگ گلکسی سامسونگ محصولات سامسونگ گوشي هاي هوشمند سامسونگ گلکسی گوشی هوشمند معرفی گوشی جدید مشخصات Z Fold 3 زمان عرضه Z Fold 3 گلکسی Z Fold 3 سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی گلکسی Z Fold 3 میلی آمپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ فروردین ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳؛ حداقل ۴۰ میلیون

فرارو- آیفون 13 به لطف ماجرای ممنوعیت واردات گوشی‌های نسل ۱۴ و ۱۵ اپل، همچنان در ایران فروش خوبی دارد و دست‌کم ۴۰ میلیون فروخته می‌شود.

قیمت آیفون 13 نسخه ۱۲۸ گیگ با پارت‌نامبر CH در این محدوده قرار می‌گیرد وگرنه قیمت آیفون ۱۳ با بقیه پارت‌نامبر‌ها بیشتر از این حرف‌هاست. گلکسی S24 اولترا نیز که بهترین پرچمدار سامسونگ است، بسته به فضای ذخیره‌سازی بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون فروخته می‌شود.

گلکسی A15 اما به عنوان یک گوشی میان‌رده اقتصادی، تقریبا شش میلیون قیمت دارد. قیمت گلکسی A54 تا مرز ۱۶ میلیون بالا رفته و پوکو X6 پرو شیائومی که یکی از قلدرترین میان‌رده‌های امسال بازار موبایل است، با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی، ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

پنج میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 700 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

10 میلیون و 700 هزار تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

100 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 300 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

سه میلیون و 800 هزار تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

18 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

40 میلیون تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

120 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • گلکسی A۵۵ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • گلکسی A۵۵ سامسونگ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • گلکسی A55 سامسونگ قابلیتی دارد که حتی گلکسی S24 هم ندارد!
  • طرفداران پرچمداران تاشو سامسونگ ناامید شدند!
  • گوشی Oppo A60 چه مشخصاتی دارد؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ فروردین ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳؛ حداقل ۴۰ میلیون
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۸ فروردین)
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • تبلت سامسونگ گلکسی Tab S۱۰ Plus چه زمانی عرضه می‎‌شود؟
  • علت «بوی بد» قلم گوشی‌های پرچمدار سامسونگ چیست؟