Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینکه مصطفی تاجزاده مردم شماره یک فتنه و تقلب این روزها قصد ورود به کارزار انتخابات ریاست جمهوری دارد نشان از شکل گیری برنامه ای تازه برای جنجال آفرینی از اصلاح طلبان داشته و احتمال تکرار سناریوی ردصلاحیت گسترده را از سوی آنها تقویت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با نزدیک شدن به روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری هر روز اخبار تازه ای از اعلام آمادگی چهره ای برای ورود به گود رقابت های انتخاباتی در محافل سیاسی و رسانه ای شنیده می شود، اخباری که نشان می دهد چه بسیارند کسانی که بر این باروند صندوق های رای تنها راه ورود به چرخه مدیریت کشور است و در تمام سالهای پس از پیروزی انقلاب مردم در هر انتخاباتی با اتکا به صندوق های رای سرنوشت کشور را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میان اما شنیدن نام برخی که شاید همواره در مقابل باور مردم به حق انتخاب و اعتماد به صندوق های رای در قامت ستون پنجم دشمن تمام قد ایستاده اند بیش از همه تعجب برانگیز باشد. لطیفه تلخی که  بعد از فتنه 88 و شاید قبل تر از آن در فتنه 78 کسی دیگر آن را باور نکند، چهره هایی که این روزها متحول شده و می خواهند با صندوق های رای آشتی کرده و سرنوشت مردم را به دست خودشان بسپارند!

مصطفی تاجزاده  چهره ای است که نام وی با فتنه و تقلب گره خورده، از جمله کسانی است که این روزها زمزمه ورودش به کارزار انتخابات شنیده می شود. چهره ای که در سال 88 به عنوان یکی از چهره های اصلی مروج تقلب در انتخابات، همصدا با سلطنت طلبان، منافقین و دشمنان چپ و راست ملت نوای براندازی سر دهد.

تاج‌زاده؛ نباید در انتخابات شرکت کنیم ولی من کاندیدا می شوم!

او که در جریان انتخابات سال 88 با طراحی اتاق فکر خائنین به کشور و ملت کلید واژه «تقلب در انتخابات» را کلید زد این روزها قصد ورود به رقابت های انتخاباتی را دارد. سوابق  و اظهارات این عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین نشان می دهد اساسا وی شورای نگهبان و نظارت آن را قبول ندارد، وی که در زمره محکومین به فتنه 88 و 78 سابقه حبس را در پرونده خود به یادگار گذاشته همواره بر تحریم انتخابات، عدم حضور اصلاح طلبان پای صندوق رای، عدم کاندیداتوری چهره های اصلاح طلب در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری تاکید کرده است.

او در جریان انتخابات ریاست جمهوری 92 گفته بود اصلاح طلبان نباید به هر قیمت در انتخابات شرکت کنند. وی حتی نسبت به اظهارات خاتمی لیدر جریان اصلاحات مبنی دعوت مردم به شرکت در انتخابات واکنش تندی نشان داده و گفت «دعوت محمد خاتمی از مردم برای شرکت در انتخابات ناامید کردن آنها از اصلاح طلبان است و کشور را به قهقرا خواهد برد»!

وی البته در حالی برای مردم نسخه پیچی می کند که اخبار حاکی از آن است که خود هیچ گاه دست از سر صندوق های رای در هیچ انتخاباتی برنداشته است.

وی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 96 در حال که به حسن روحانی رای داده بود در اظهاراتی گفت: «هرگز از رای دادن به آقای روحانی پشیمان نیستم»! چرخش مواضع های مکرر تاجزاده نشان می دهد که او هم رای می دهد هم به انتخابات اعتقاد ندارد؛ هم پای صندوق رای حاضر می شود و هم صندوق های رای را تحریم می کند! شاید بتوان گفت او هم مردی دو هزار چهره در اردوگاه اصلاح طلبان است. 

بوی کباب انتخابات به مشام می رسد

تاجزاده بارها در اظهارات مختلف مدعی شده که در ایران انتخابات مهندسی شده است و به همین خاطر حاضر نیست در هیچ انتخاباتی شرکت کند با این حال با چرخش 180 درجه ای مواضع قبلی خود این روزها در لبه تیغ اعتماد مردم در حال حرکت است تا حساسیت نظام و ملت را نسبت به عملکرد خود مورد آزمایش قرار دهد البته وی در فتنه 78 و فتنه 88 طعم سیلی بی اعتمادی ملت را چشیده و خوب می داند که برگ برنده ی ندارد و نه تنها حضورش در انتخابات بلکه شنیده شدن نام او لطیفه ای تلخ و باور نکردنی است.

اما اینکه او روزی نظام را به تقلب در انتخابات متهم کرد و امروز با رافت اسلامی در حال جولان دادن سیاسی و اتهام زنی به این و آن ، سودای انتخابات  در سر دارد نشان می دهد که بوی کباب به مشامش خورده است شاید به دنبال امتیازگیری از برخی هم حزبی هایش در انتخابات پیش رو باشد به هر حال بویی که به مشامش رسیده بوی کباب نیست !

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری صندوق های رای اصلاح طلبان نشان می دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

محمد خوش‌چهره گفت: اگر کسی بنده را قبول دارد، من به عنوان دلسوز دارم هشدار می‌دهم که در اقتصاد داریم می‌بازیم. من به دنبال ناامیدکردن نیستم، بلکه هشدار می‌دهم. بعد از عملیات وعده‌صادق ما باید بیشتر در حوزه اقتصاد متمرکز شویم. اسرائیل تمرکز بیشتری می‌کند تا در این حوزه به ما ضربه بزند.

روزنامه جوان با محمد خوش‌چهره گفتگو کرده است. بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

در هر نظامی فردی است که بالاترین حرف را می‌زند، حتی در امریکا هم رئیس‌جمهور این مسئولیت را بر عهده دارد، بنابراین رهبری تعیین‌کننده اولویت‌ها و جهت‌گیری‌های کشور است.

رهبری وظیفه دارند این جهت‌گیری‌ها را مشخص کنند. اینکه چرا برخی مواقع عملیاتی نمی‌شود، مرتبط با عملکرد بخش‌های مختلف کشور است. در ساختار کشور ما قوای مقننه، مجریه و قضائیه هر کدام استقلال ساختار‌های خود را دارند و این عدم‌تحقق مرتبط با غفلت‌ها، کج‌فهمی‌ها و عدم‌درک و باور در بعضی از سطوح عالی و تصمیم‌گیر و سیاستگذار بوده که در سالیان گذشته اتفاق افتاده است. خود بنده موقع نامگذاری شعار‌های سال دلم می‌ریزد که رهبری فرمایش مهمی را مطرح کردند و ممکن است بخش‌های مختلف با غفلت و برخی بخش‌ها هم با تعمد و شیطنت خلاف سخن رهبری عمل کنند.

تبیین درستی از شعار‌های سال و فرمایشات رهبری نمی‌شود، مثلاً من در جمع برخی روحانیون برجسته سخنرانی داشتم. در آن جمع سؤال این بود که مگر ما کشور کمونیستی که در آن اقتصاد زیربناست، هستیم که این همه بر مسئله اقتصادی تأکید می‌شود؟! من دیدم که درک درستی از جهت‌گیری رهبری شکل نگرفته است.

متأسفانه در خصوصی‌سازی برخی در پوشش مردم، اما در واقع ثروتمندان زالو‌صفت وارد شدند و اقداماتی انجام دادند و خواهان دراختیارگرفتن مراکز مهم اقتصادی مثل پالایشگاه‌ها بودند. این‌ها که مردم نیستند، ما باید حساب مردم با افراد به ظاهر سرمایه‌دار زالوصفت یا سرمایه‌دارنما را جدا کنیم، چون خیلی از این‌ها پول هم نداشتند. واگذاری‌ها به افرادی صورت گرفته است که دغدغه تولید نداشته‌اند بلکه دنبال فروش دارایی این شرکت‌ها بوده‌اند.

برخی مواقع صداوسیما ناخواسته در تقابل با نظام عمل می‌کند. بسیاری از دولت‌ها و مسئولان حرف‌های ناپخته زیادی در تلویزیون می‌زنند که متأسفانه مبنای تصمیم‌گیری و سیاستگذاری می‌شود. در عین حال در برنامه‌های تلویزیونی دستگاه‌های اجرایی به جای پاسخگویی مطالبه‌گر شده‌اند. این در حالی است که در دهه ۷۰ من با وزیر دولت مناظره و سیاست‌هایش را نقد می‌کردم. همین دو‌سه روز پیش رئیس بانک مرکزی در صداوسیما حاضر شد و به جای پاسخگویی مطالبه‌گری کرد.

من این مسئله را فاجعه زمامداری می‌دانم. رئیس بانک مرکزی به جای پاسخگویی به فاجعه سقوط ارزش پول ملی و سیاست‌های نامناسب ارزی در مورد سقوط ارزش پول ملی، استدلال‌های نادرست می‌کرد.

نظام تصمیم‌گیری ما خیلی وقت است دچار توهم دانایی و آگاهی است. این افراد طعمه راحت برای نفوذ دستگاه‌های جاسوسی دشمن هستند. امروز ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم که از جنگ نظامی هم بالاتر است.

«اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!
  • دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران