Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:17:44 GMT

معرفی مجموعه آرادآهن، مجموعه ای معتبر جهت خرید آهن آلات

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۱۶۴۹

معرفی مجموعه آرادآهن، مجموعه ای معتبر جهت خرید آهن آلات

درهر پروژه ساختمانی وعمرانی مدیریت صحیح موضوع تامین مصالح و آهن آلات می تواند به بهبود و سرعت بخشیدن به روند ساخت و ساز و اتمام پروژه و کاهش هزینه ها کمک شایانی نماید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آراد آهن، آیا میدانید انتخاب صحیح آهن آلات تا حد زیادی می تواند در صرفه جویی هزینه ساخت و قیمت تمام شده سازه به شما کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این سوال پیش می آید محصولات آهنی مورد نیاز پروژه خود را از کجا تهیه نماییم و چگونه می توانید آهن آلات مورد نیاز را با بهترین قیمت برای پروژه خود تهیه نماییم؟

 در بحث وزن واستحکام سازه ها، انتخاب آهن آلات تاثیر بسزایی دارند. هدف از نگارش این متن معرفی مجموعه ای مطمئن و معتبر فروش با مناسب ترین  قیمت گذاری برای خرید انواع آهن آلات است و همچنین کمک و راهنمایی برای هموطنان عزیز که تصمیم دارند برای پروژه های خود بهترین مصالح و آهن آلات با کیفیت را انتخاب نمایند.

معرفی شرکت بزرگ آراد آهن

شرکت بازرگانی آرادآهن، با بیش از دو دهه فعالیت، فروش و عرضه آهن آلات ساختمانی و صنعتی در ایران را در کارنامه خود دارد. هدف این مجموعه از ابتدای شروع فعالیت در بازار براین بوده است که به عنوانی مرجعی معتبر و قابل اطمینان در عرصه تامین آهن آلات در ایران شناخته شود که با تلاش فراوان مدیرانی شایسته و پرسنل متخصص ، همواره در راستای دست یابی به این هدف بزرگ گام برداشته ودر این راه به موفقیتهای چشمگیری نائل آمده است.

نیروهای کارآزموده و خبره آرادآهن به صورت روزانه با رصد بازار همواره متلاطم آهن و ارتباط  بی واسطه با کارخانجات معتبر تولید آهن، توانسته اند عنوان رتبه برتر فروش و قیمت گذاری انواع آهن آلات را با بهترین قیمت از آن خود کنند.

زمینه های اصلی فعالیت شرکت بزرگ آراد آهن

همانطور که بدان اشاره شد آراد آهن بنگاهی بزرگ در زمینه تامین آهن آلات با بهترین قیمت می باشد. از جمله محصولات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

انواع تیرآهن: تیرآهن ipe، تیرآهن ipb یا تیرآهن هاش سبک و سنگین، تیرآهن  inp، تیرآهن زنبوری، تیرآهن ذوب آهن اصفهان، تیرآهن ظفر بناب

 میلگرد: آجدار،ساده، کلاف

انواع قوطی: قوطی آهنی، قوطی ستونی، قوطی نگینی

پروفیل: پروفیل آبرو، پروفیل زد،پروفیل درب و پنجره

ورق فولادی: ورق سیاه فولاد مبارکه،ورق فولادی سبا ، ورق هفت الماس، ورق فولادی گیلان ، ورق فولادی اهواز، ورق اکسین، ورق روغنی،ورق رنگی، ورق گالوانیزه، ورق آجدار، ورق اسید شویی، ورق سینوسی،...

 لوله: لوله داربستی، لوله جداره چاه، لوله گازی، لوله مانیسمان، لوله اسپیرال، لوله مبلی و...

نبشی، ناودانی، سپری آهنی

محصولات مفتولی: سیم۵/۱ ، سیم ۵/۲، سیم قالب بندی، توری مرغی، توری پرسی، توری حصاری، توری فرنگی، توری گابیون

لوازم سوله: عرشه فولادی، پیچ سرمته، پشم شیشه، ورق کرکره و...

بهترین قیمت آهن آلات و خدماتی متفاوت در آراد آهن

مجموعه آرادآهن افتخار همکاری با شرکت ها و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی زیادی در کارنامه فعالیت خود دارد و تامین کننده آهن آلات بسیاری از پروژه های بزرگ عمرانی کشوری بوده است. شرکت بازرگانی آرادآهن با توجه به نیاز روز جامعه، بستری متفاوت در زمینه خرید و فروش را برای کسب رضایت حداکثری مشتریان خود فراهم کرده است.

یکی از اهداف این مجموعه تداوم همکاری مستمر با مشتریان بزرگ خود است و در راستای دست یابی به این هدف از هیچ تلاش مضایقه نمی کند. مجموعه آرادآهن با ایجاد شبکه های اطلاع رسانی در فضای مجازی، بستری مناسب جهت انجام خریدآهن آلات بصورت اینترنتی را فراهم آورده است.

سایت و کانال تلگرام اعلام قیمت آهن آلات آراد آهن، یکی از معتبرترین کانالهای فعال اعلام قیمت و فروش آهن آلات ایران است.

شرکت آراد آهن با بارگیری، ارسال سریع و تحویل به موقع محصولات آهنی، خریداری شده در کمترین زمان به تمام نقاط کشورارسال می کند. پایبندی قانونی واخلاقی به اصول تجاری در راستای مشتری مداری از اهداف دائمی آراد آهن است.

مجموعه آرادآهن کلیه محصولات فروخته شده را باضمانت برای مشتریان ارسال می کند و امکان برگشت و تعویض کالای معیوب را فراهم آورده است. تامین انواع آهن آلات مورد نیاز پروژه های سنگین و فروش اعتباری محصولات پس از اعتبارسنجی مشتریان از دیگر خدمات این مجموعه می باشد.

قیمت گذاری آهن آلات در آراد آهن

استفاده از آهن آلات در صنایع، یکی از شاخص های صنعتی بودن کشور محسوب می شود، اما قیمت روز انواع آهن آلات دستخوش نوسانات بسیاری می شود. این نوسانات قیمت متاثراز فاکتورهای مختلفی است. قیمت آهن آلات علاوه بر خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد هر محصول، به نحوه تولید، نرخ ارز و تامین مواد اولیه، نیروی کار و ... بستگی دارد.

نرخ های متفاوتی که در بازار اعلام می شود در برخی موارد موجب سر در گمی برخی خریداران و کاربران خواهد شد. راهکار پیشنهادی ما برای این موضوع مراجعه به مجموعه آرادآهن به عنوان مرجعی مطمئن و معتبر است که به صورت روزانه و لحظه ای نرخ این محصولات آهنی را در کانال تلگرام و سایت خود_ آراد آهن_ درج می نماید.

این مجموعه همچنین برای اطلاع مشتریان وآشنایی بیشتر کاربران با محصولات آرادآهن در بخش دانشنامه آرادآهن به انتشار مقالاتی جهت معرفی محصولات و توضیح ویژگی های هر محصول می پردازد.

شما می توانید با مراجعه به سایت ارادآهن، بخش محاسبه وزن محصولات به صورت آنلاین، محاسبه وزن میلگرد، وزن نبشی، وزن ورق، وزن پروفیل، وزن سوله را به صورت آنلاین محاسبه نمایید. جدول اشتال وزنی کلیه آهن آلات را در سایت آراداهن قابل مشاهده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت آهن آلات قیمت روز میلگرد انواع آهن آلات بهترین قیمت ورق فولادی آراد آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حسن سپاهی گفت: از محل اعتبارات ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی برای بازسازی ۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری و همچنین تعمیر و راه اندازی سایر ماشین آلات با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام شده و خرید انواع ماشین آلات راهداری در مرحله اخذ مجوز‌های قانونی و برگزاری مناقصه است.

رئیس اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به دو هزار و ۸۸ مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین آلات در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این رابطه ۴۵ هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیاز خرید و تعویض شده اند.

سپاهی افزود: برای خرید لاستیک، تأمین روغن، سوخت و سایر اقلام مصرفی ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته وی تمامی ماشین آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای است که عملکردشان از قبیل سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آنها در طول شبانه روز امکان‌پذیر است.

دیگر خبرها

  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • مجموعه ساعت های 6.5 میلیون دلاری سلطان برونئی (عکس)
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • 5 تفاوت سیم و کابل برق چیست؟ | بررسی کامل به همراه معرفی فروشگاه معتبر خرید سیم و کابل برق
  • راهنمای انتخاب ایزوگام در دلیجان: همه چیزی که باید بدانید