Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، یکی از مهمترین رسالت این اداره کل تحت پوشش قرار دادن همه کودکان لازم التعلیم است.

وی با تاکید بر توسعه عدالت آموزشی افزود: پس از به دست آمدن آمار دانش آموزان احتمالی بازمانده از تحصیل توسط اداره کل آموزش و پرورش استان این دانش آموزان توسط بهزیستی، کمیته امداد امام (ره) و سایر دستگاهای مرتبط، اقدامات جدی برای بازگشت آنها به مدرسه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: باید فضای مورد نیاز هنرستان هنرهای زیبایی ایلام وابسته به سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تامین شود.   

نوذری یادآور شد: با توجه به اینکه برج هنر دارای ماهیت و کارکرد فرهنگی است در صورت امکان هنرستان هنرهای زیبایی استان در یک طبقه از این برج ایجاد شود.

وی از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست: اعتبارات مورد نیاز را برای تخصیص ۳۰ درصد سهم استان از خرید ۱۴ هزار تبلت برای دانش آموزان نیازمند استان اختصاص دهد.

استاندار ایلام با تاکید بر اتمام پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالا در استان گفت: فهرست پروژه‌های حوزه آموزش و پرورش که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد است ارائه شود که هدف ما اتمام این پروژه ها تا پایان دولت است. 

۱۴ هزار تبلت هوشمند در اختیار دانش آموزان ایلامی قرار خواهد گرفت  

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست گفت: ۱۴ هزار تبلت هوشمند در اختیار دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت این استان که توسط آموزش و پرورش شناسایی شده قرار خواهد گرفت.  

امیر مهردادی گفت: این تبلت ها طبق تفاهم‌نامه ای که با سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و استانداری منعقد شده است ۷۰ درصد هزینه تامین این تبلت ها برعهده سازمان و ۳۰ درصد را نیز استانداری تامین اعتبار خواهد کرد.

وی افزود: برای توجه ویژه به دانش آموزان استثنایی استان سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور متعهد شده که چهار باب مدرسه استثنایی نیز در ایلام احداث کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام همچنین از اختصاص ۲۴ میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات دانش آموزان استثنایی استان خبر داد و گفت: تامین این تجهیزات موجب می شود که بخش اعظمی از نیازمندیهای و امکانات دانش آموزان استثنایی استان مرتفع شود.

مهردادی اضافه کرد: به منظور توجه به دانش آموزان استثنایی این استان، اعتبارات لازم برای احداث پنج سالن ورزشی درون مدرسه ای جهت استفاده دانش آموزان استثنایی توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور جذب شده است.

به گفته وی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور متعهد شده که چهار باب مدرسه استثنایی را نیز در این استان احداث کند.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام اداره کل آموزش و پرورش ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام اداره کل آموزش و پرورش ایلام استانداری ایلام ایلام اداره کل آموزش و پرورش ایلام اخبار کنکور سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور دانش آموزان استثنایی آموزش و پرورش استان کل آموزش و پرورش اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار جدید مازندران معرفی شد

در جلسه امروز هیئت دولت یوسف نوری برای انتصاب در سمت استانداری مازندران از هیئت دولت رای اعتماد گرفت و استاندار جدید مازندران شد.

نوری که اهل استان ایلام است در ابتدای دولت سیزدهم به عنوان وزیر آموزش و پرورش فعالیت می‌کرد.

پیش از این حسینی پور استاندار سابق مازندران با حکم معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

زندگینامه یوسف نوری
یوسف نوری در سال ۱۳۴۰ متولد شده است. مدرک فوق دیپلم پرورشی، کارشناسی برنامه ریزی، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد.

او سابقه تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه پیام نور تهران، دانشگاه علمی و کاربردی تهران و دانشگاه آزاد اسلامی را دارد و ۵ جلد کتاب و ۱۰ مورد مقاله از وی به منتشر شده است، همچنین در پژوهش‌های کاربردی کشوری فعالیت داشته و سابقه داوری نشریه‌های علمی- پژوهشی گردشگری را نیز داراست.

وی ۵۳ ماه سابقه حضور در جبهه در سال‌های دفاع مقدس را دارد، و حدود ۴۰ ماه در مناطق جنگ زده حضور داشته است، و همچنین به درجه جانبازی نائل شده است.

یوسف نوری در آذر ماه سال ۱۴۰۰ توانست به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سید ابراهیم رئیسی از مجلس رای اعتماد بگیرد

او پیش از این انتصاب فعالیت‌هایی در آموزش و پرورش داشته که از جمله آنها می‌توان به معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان ایلام، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان ایلام، مسئول پرورشی مدارس جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های بحرین و قطر، رئیس سازمان آموزش و پرورش استان ایلام، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش تهران و ایلام، مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد.

فهرست سایر سوابق اجرایی
• مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی
• نماینده قرارگاه سازندگی خاتم االنبیاء صل الله علیه و آله در دولت و مجلس شورای اسلامی
• معاون اجرائی و معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی
• مدیرتامین مالی گروه پتروشیمی‌های خط اتیلن مرکز و عضو هیات مدیره پتروشیمی جهرم
• مشاور اقتصادی هلدینگ کشاورزی کوثر بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی
• رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وارتباطات وزارت آموزش و پرورش
• مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند