Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع قضایی شهید مدنی بازدید و با مراجعین، همکاران قضایی و اداری دیدار و گفتگو کرد. خبرگزاری میزان - یحیی جعفری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران و هیئت همراه، به صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع قضایی شهید مدنی بازدید و با مراجعین، همکاران قضایی و اداری دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و همچنین رهنمود‌های رئیس قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان تهران در چارچوب اجرایی کردن سند تحول قضایی، سیاست‌ها و برنامه‌های تحولی؛ ابراز امیدواری کرد با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، محاکم تهران بتواند به صورت جهادی در پیشبرد اهداف محوله گام‌های مهم و موثرتری بردارد.

وی، دراین بازدید از پیش اعلام نشده در تمامی شعب این مجتمع قضایی حضور یافت و با رعایت دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی از نزدیک با سرپرست، مدیر دفترکل، قضات و کارکنان اداری و مراجعین به صورت فردی و جداگانه ملاقات و گفت‌وگو کرد و ضمن شنیدن مسائل و مشکلات، دستورات لازم را در خصوص رفع مشکلات و موانع صادر کرد.   بیشتر بخوانید: بازدید از پیش اعلام نشده رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان جعفری درادامه با بیان برخی از اهداف این بازدید گفت: بررسی عملکرد کمی و کیفی شعب، نظم و انضباط اداری، نحوه اجرای راهکار‌های کاربردی در جهت بهبود عملکرد و ارائه خدمات، رضایتمندی مراجعین، پاسخگویی حضوری به مشکلات همکاران قضایی و اداری، تکریم ارباب رجوع و نقاط قوت و ضعف مجتمع‌های قضایی مد نظر است.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در خاتمه از زحمات شبانه روزی قضات و کارکنان تقدیر کرد و برای آنان توفیق در راستای جلب رضای پروردگار را خواستار شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری تهران بازدید از پیش اعلام نشده محاکم تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری تهران بازدید از پیش اعلام نشده محاکم تهران رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران بازدید از پیش اعلام نشده مجتمع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد

عباس نوروزی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص فیلم منتشر شده از مجموعه ورزشی شهدای لواسان که در آن مکان ورزشکاران آقا و خانم بدون حجاب و به صورت مختلط تمرین می‌کردند، گفت: پس از آگاهی از این اقدام رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی از معرفی افراد خاطی توسط سرپرست شهرداری لواسان خبر داد و گفت: با این افراد برخورد قضائی و مسؤولان و متصدیان مجموعه ورزشی برکنار شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات عنوان کرد: با پایان تحقیقات پرونده جهت ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

کد خبر 6087091

دیگر خبرها

  • تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند
  • راهکار سند تحول قوه قضاییه برای ارزیابی ادله در محاکم
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • ماجرای منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • طرح تولید مس کاتد در آذربایجان شرقی