Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش از صاحبخانه شدن یک هزار و ۲۰۰ نفر از کارکنان ارتش در استان فارس با بهره‌برداری از پروژه‌های مسکونی در حال اجرا یا تکمیل شده خبر داد. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» در بازدید از پروژه‌های در حال ساخت این نیرو در شیراز، با قدردانی از فرماندهان نظامی و مدیریت شهری شیراز که با همکاری و پیگیری خود موجب تسریع در روند اجرای پروژه‌های نیروی زمینی ارتش در این شهر می‌شوند، گفت: امید است بتوانیم منازلی را به کارکنان واگذار کنیم که زیبنده آنان باشد و موجب ارتقای بیش از پیش منزلت اجتماعی‍‌شان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش، افتتاح منازل سازمانی ۱۴۴ واحدی تیپ ۳۷ زرهی، مراسم کلنگ زنی واگذاری زمین‌های موقوفه محرر، بازدید از روند ساخت منازل سازمانی ۴۶۰ واحدی باغتخت، بازدید از روند ساخت بیمارستان منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش، افتتاح منازل شخصی ۳۶۰ واحدی و کلنگ زنی پروژه فاز ۴ تعاونی نور کوثر زرین در شهرک گلستان، افتتاح منازل شخصی ۷۲ واحدی و کلنگ زنی پروژه منازل شخصی تعاونی مسکن نظامیان فارس در شهر صدرا، بازدید از کارگاه ساخت بقعه شهدای کربلا در حرم مطهر امام حسین (ع) ستاد عتبات عالیات فارس، بازدید از منازل سازمانی درحال ساخت تیپ ۵۵ هوابرد، بازدید از بیمارستان پشتیبان ارتش جهت بیماران کرونایی در ورزشگاه شهید دستغیب و دیدار و تجلیل از کادر درمانی این بیمارستان، از دیگر برنامه‍های امیر سرتیپ حیدری در شیراز بود.     بیشتربخوانید: شهید حجازی از فرماندهان موفق و تأثیرگذار جبهه مقاومت بود اعلام آمادگی سپاه برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی

 

انتهای پیام/

برچسب ها: حیدری ارتش مسکن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حیدری ارتش مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، گفت: شاهد تغییر و تحول در شهر کاشان هستیم و در سال جاری ۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‎‌‌برداری می‌‎رسد. - اخبار استانها -

 گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدمهدی فردوسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌‎های شهرداری کاشان، کاشان را اولین شهر در سفر کاری خود عنوان کرد و اظهار داشت: کاشان به عنوان اولین مقصد سفر کاری در مسئولیت جدید انتخاب شد.

وی ضمن اشاره به بررسی دغدغه‌ها و ظرفیت‌های شهرهای شهرستان کاشان، افزود: در نشستی با شهرداران هفت شهر شهرستان کاشان، شنونده مشکلات و چالش‌‌های آنان بودیم و سعی می‌‎‌کنیم بر اساس ظرفیت‌های موجود در استان و کشور این دغدغه‌‎‎ها را به صورت موثر پیگیری کنیم.

وی همچنین با اشاره به بازدید از پروژه‌های شهری کاشان، خاطرنشان کرد: شهرداری کاشان با تعریف و اجرای 75 پروژه کوچک و بزرگ به ارزش بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان که در قالب بودجه سال 1403 عملیاتی می‌‎شود، تلاش ارزشمندی را در این زمینه به‌کار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، تصریح کرد: پروژه‌هایی نظیر محور علوی، بهسازی میادین، احداث بلوارها و مسیرهای دسترسی جدید، آسفالت گسترده معابر، احداث پروژه‎‌های عمرانی جدید، اجرای سامانه‌های پایش تصویری و غیره از جمله اقدامات مدیریت شهری طی سال جاری است.

فردوسی ضمن اشاره به پروژه‌های شهری در انتظار تکمیل کاشان تاکید کرد: خوشبختانه پروژه‌هایی که سال‌‎ها در انتظار تکمیل قرار دارند، در دستور کار مدیریت شهری برای افتتاح و بهره‌‎برداری قرار گرفته‌‎اند که اتفاق ارزنده‌‎ای محسوب می‌‎شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • باغ گیاه‌شناسی رهید؛ مال‌باختگان ارتش به سر خط برگشتند
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند