Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: ویژه برنامه مجازی «هم نوا با شهدا» همزمان با ماه رحمت و بندگی به همت فعالان کانون های مساجد در جوار شهدای گمنام بیله سوار برگزار می شود.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه «هم نوا با شهدا» همزمان با ماه رحمت و بندگی به همت فعالان کانون های مساجد در جوار شهدای گمنام بیله سوار برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این برنامه معنوی به دلیل شیوع بیماری کرونای به صورت مجازی (آنلاین) از جوار مزار شهدای گمنام شهر بیله سوار پخش می شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: قرائت قرآن کریم، سخنرانی و تفسیر قرآن کریم واجرای تواشیح «اسماء الحسنی» توسط گروه تواشیح نورالثقلین از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود.

 

ملکی اظهار داشت: علاقمندان برای مشارکت در این برنامه مجازی می توانند با مراجعه به پیچ اینستاگرامی محراب اندیشه بیله سوار از آن بهره مند شوند.

 

وی عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه مقاومت شهید مدنی، قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) و کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار متولی این برنامه قرآنی و فرهنگی در جوار شهدای گمنام هستند.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: این برنامه معنوی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدا در جوار مزار شهدای گمنام طبق سنوات قبل برگزار می شود.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویژه برنامه مجازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل مزار شهدای گمنام ماه مبارک رمضان شهرستان بیله سوار اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار برگزار می شود شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، به همراه کارشناسان ستاد از مسجد امام رضا(ع) و کانون فرهنگی و هنری موسی بن الرضا ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این مسجد قرار گرفت.

وی  در این بازدید گفت: با توجه به وجود آسیب های اجتماعی مختلف در جامعه باید تلاش کنیم که نوجوانان و جوانان را به سمت مساجد هدایت کنیم و مهمترین هدف ما جذب دهه هشتادی ها است.

رضایی افزود: ما در ستاد به دنبال آبادانی مسجد هستیم و ارکان مساجد در این راستا باید دست در دست هم دهند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین فعالیت های ستاد سطح بندی کانون ها است تا کانون های فرهنگی و هنری که پیش رو هستند الگویی برای دیگر کانون ها در برنامه های فرهنگی و هنری باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: همانگونه که مساجد در سال های دفاع مقدس محلی برای اعزام رزمندگان به جبهه ها بودند، امروز هم باید در جنگ فرهنگی و رسانه ای سنگری برای تربیت و رشد جوانان و نوجوانان باشند.

 

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار انجام می‌شود
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است