Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت املاک تجاری WeWork اکنون بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه را برای پرداخت می پذیرد.
به گزارش خبرگزاری آریا : WeWork روز سه شنبه با اعلام خبر ، اعلام کرد که با BitPay همکاری کرده است و همچنین USDC و PAX را برای پرداخت به عنوان اتر و پایدار پذیرفته است.
Coinbase به اولین مشتری WeWork تبدیل شده است که ارز رمزنگاری شده را پرداخت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص نیست که Coinbase کدام ارز رمزنگاری شده را پرداخت خواهد کرد. Block با WeWork تماس گرفته است و در صورت شنیدن خبر ، این داستان را به روز می کند.
WeWork علاوه بر این گفت که ارز رمزپایه پذیرفته شده را نیز در ترازنامه خود نگه خواهد داشت ، اما مشخص نیست که آیا هر چهار سکه در خزانه آن نگهداری می شود یا خیر.
WeWork همچنین از طریق Coinbase به مالکان و شرکای شخص ثالث خود ارزهای رمزپایه پرداخت خواهد کرد.
مدیر عامل WeWork گفت: "WeWork همیشه در خط مقدم فن آوری های نوآورانه بوده است ، و روش های جدیدی را برای حمایت از اعضای خود پیدا کرده است. فقط برای ما منطقی است که گزینه های ارائه شده با افزودن ارز رمزپایه به عنوان یک روش پرداخت پذیرفته شده برای اعضای خود را گسترش دهیم." ساندیپ ماترانی.
با انتشار این خبر ، WeWork به دومین شرکت پس از تسلا تبدیل شده است که پرداخت های رمزنگاری شده را قبول می کند و همچنین آن را در ترازنامه نگه می دارد. همانطور که فقط نگه داشتن بیت کوین در ترازنامه ، چندین شرکت از جمله MicroStrategy و Square این کار را انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی

اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی که ثبت‌نام برای واگذاری آنها از امروز پنجم اردیبهشت آغاز شده، اعلام شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مدیریت شهری تهران از سال گذشته زمینه ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی را با همکاری دولت فراهم کرد و مقرر شد از محل قرارداد با شرکت‌های چینی 27500 دستگاه خودروی برقی و از طریق وزارت صمت 27000 دستگاه دیگر وارد ناوگان تاکسیرانی تهران شود.

در این راستا زمینه واگذاری برخی از خودروهای برقی به تاکسیران‌ها فراهم شده است و در مرحله نخست 1000 تاکسی برقی جک مدل JAC E50A برای واگذاری به تاکسیرانی‌هایی که تمایل دارند خودروی فرسوده خود را تعویض کنند، آماده شده است.

بنابراین مالکان تاکسی‌های فرسوده می‌توانند از امروز با مراجعه حضوری به اداره نوسازی سازمان به نشانی: خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، نبش خیابان بهزاد، سازمان تاکسیرانی، طبقه دوم ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و ساز و کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

معرفی تاکسی برقی شرکت کرمان موتور (KMC E-TAXI)

مشخصات فنی:

مسافت قابل پیمایش (NEDC): 402 کیلومتر، 130، حداکثر قدرت (کیلو وات) : 142، حداکثرگشتاور (نیوتن متر) : 340، حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت): 142، ظرفیت کل باتری (کیلو وات ساعت) : 1/50 ، مدت زمان شارژ باتری ( 15 الی 100 درصد)  در حالت DC : 5/8 ساعت، مدت زمان شارژ باتری (30 الی 80 درصد) در حالت AC : 48 دقیقه، ترمز جلو و عقب دیسکی

تجهیزات ایمنی:

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، TPMS سیستم پایش فشار باد تایرها ، EBD+ ABS، ESC سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، HBA سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، ترمز پارک برقی + اتوهلد

لیست تجهیزات و امکانات رفاهی:

فرمان چرمی با قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان در دو جهت، پشت آمپر دیجیتال 25/10 اینچ، تهویه مطبوع اتوماتیک به صورت لمسی، دریچه های تهویه مطبوع مختص سرنشینان عقب، تنظیم دستی صندلی راننده در 6 جهت، تنظیم دستی صندلی سرنشین جلو در 4 جهت، سنسور نور، سیستم صوتی مجهز به بلوتوث، رادیو و USB، 8 بلندگو، کروز کنترل، ورود بدون کلید، فرمان برقی، روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو، سیستم Power Windows، تنظیم برقی آینه های جانبی

مدت زمان گارانتی: خودرو 5 سال یا 150 هزار کیلومتر / باتری 5 سال یا 200 هزار کیلومتر

مراکز ارائه خدمات پس از فروش: شرکت کرمان موتور در راستای ارائه خدمات پس از فروش به تاکسی های برقی این طرح، نسبت به اطلاع رسانی به مالکین خودروهای مشمول اقدام خواهد کرد.               

مرکز تحویل خودرو توسط شرکت کرمان موتور: اداره تحویل مرکزی شهر تهران (کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج) بدیهی است هنگام تحویل خودروها ،آموزش‌های لازم جهت استفاده از خودروی برقی به صورت رایگان از سوی شرکت به رانندگان داده خواهد شد.

ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

قیمت و شرایط پرداخت:

 

 

قیمت خودرو (ریال)تخفیف نقدی (ریال)پیش‌پرداختتسهیلات
13.250.000.000250.000.0004.000.000.000 شامل آورده راننده تاکسی و ارزش خودروی فرسوده6.000.000.000 توسط شرکت کرمان موتور  3.000.000.000 تسهیلات صندوق کارآفرینی امید

تبصره: باتوجه به ضوابط قانونی و بخشنامه های مالیاتی و تائید وزارت صمت، قیمت نهایی در قرارداد واگذاری تعیین می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد