Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نامور به برگزاری مسابقات مختلف در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه دلنوشته ای به امیر المومنین (ع) همزمان با ماه مبارک رمضان با همت بنیاد غدیر استان همدان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام «حمیدرضا نامور » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان در مورد برنامه های ماه مبارک رمضان بنیاد غدیر استان  همدان گفت: برگزاری مسابقات مختلف از جمله دلنوشته ای به امیر المومنین (ع) ، خاطره ای از نجف اشرف، و مسابقه خطبه 193 نهج البلاغه از برخی برنامه های اجرای در ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد غدیر همدان  با بیان اینکه ترویج فرهنگ علوی در بین نسل جوان از اهداف ااین مسابقات است، افزود: به برندگان هر بخش به قید قرعه 10 جایزه نفیس  اهدا می شود.

 

وی با بیان اینکه بنیاد غدیر با گذشت چندین سال امروز در تمامی استان‌ها دارای نمایندگی رسمی است، مطرح کرد: دفتر مرکزی این بنیاد در تهران واقع شده و در حال حاضر حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیقی ریاست آن را بر عهده دارد...

 

وی، با بیان اینکه بنیاد غدیر دارای ۴ هدف اصلی است که برنامه‌ریزی‌های آن نیز در این راستا می‌باشد، عنوان کرد: «برنامه‌ریزی برای جذب نسل جوان با تکیه‌بر فناوری‌های نوین»، «تأکید بر اجرای برنامه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی در حوزه غدیر و سیره امیرالمؤمنین(ع)»، «ایجاد انگیزه میان مدیران و کارکنان ادارات مختلف استان از طریق سیاست‌گذاری» و «برنامه‌ریزی و تلاش در جهت تقویت وحدت مسلمین از طریق تبیین عالمانه غدیر»، از جمله مهم‌ترین اهدافی است که برای بنیاد غدیر مشخص شده است..

 

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های محتوایی نیز توسط بنیاد برای دستیابی به اهداف مورد نظر مطرح شده، ابراز داشت: تبیین واقعه غدیر و فلسفه آن، ترویج نهج‌البلاغه و مفاهیم خطبه غدیر و همچنین معرفی سوره‌ها و آیاتی از قرآن که در شان ولایت امیرالمؤمنین(ع) نازل شده، از موضوعاتی است که در دستور کار بنیاد قرار گرفته است.

 

حجت‌الاسلام نامور با تأکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا، مشکلاتی را در خصوص برگزاری جلسات و کلاس‌ها در سراسر کشور ایجاد کرده، است، اظهار داشت: ترویج واقعه غدیر و فرهنگ علوی با زبان هنر  از دیگر اهداف بنیاد غدیر است.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: برگزاری مسابقه فرهنگی بنیاد غدیر استان همدان ماه مبارک رمضان حجت الاسلام بنیاد غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در شب‌های قدر اعلام شد

حجت‌الاسلام مهدی حسین‌زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر بیان کرد: مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱:۳۰ با قرآئت دعای جوشن کبیر توسط حاج عباس حیدرزاده و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی برگزار می شود.

سرپرست مدیریت روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: مراسم احیای دومین شب از لیالی پرفضیلت قدر در حرم بانوی کرامت نیز با قرآئت دعای جوشن کبیر توسط حاج حسن شالبافان و سخنرانی آیت الله حسینی خراسانی همراه خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) در سومین شب از لیالی قدر گفت: مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با قرآئت دعای جوشن کبیر توسط حاج مهدی سلحشور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی میرباقری برگزار می شود.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده ادامه داد: ویژه برنامه‌های حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر به صورت زنده از شبکه استانی قم و شبکه دوم سیما به روی آنتن می رود.

کد خبر 6063768

دیگر خبرها

  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا
  • روزه خواری نباید یک رفتار معمولی و عادی در کشور شود
  • آغاز ثبت نام اعتکاف دهه ی آخر ماه رمضان در مساجد همدان
  • از هدیه گرفتن فرزند داور «محفل» از دستان وزیر ارشاد تا تاکید وزیر به پوشش ایرانی - اسلامی
  • «امیر خلوت» کدام یک از ترانه‌هایش را بیشتر از همه دوست دارد؟
  • «امیر خلوت» صدا و سیما را به آتش کشید؛ رپ‌خوانی امیر خلوت در برنامه «به وقت بهار» + ویدئو
  • دلنوشته‌ای برای مردم فلسطین؛ مرا به غزه ببر، طاقتم سرآمده است