Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:53:17 GMT

بنیاد برکت امسال ۲۰۰ طرح اشتغال زا در خلخال اجرا می کند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۲۷۲۶

بنیاد برکت امسال ۲۰۰ طرح اشتغال زا در خلخال اجرا می کند

به گزارش ایرنا، مهرداد اصغری روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری خلخال افزود: این بنیاد در 2 سال گذشته هم  400 طرح اشتغال‌زا  در خلخال اجرا کرده برای این منظور  150 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار مجریان این طرح ها قرار داده است.

به گفته وی، با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال یک هزار نفر در شهرستان خلخال فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: پارسال  بنیاد برکت استان اردبیل با اجرای بیشترین طرح‌های اشتغال زا موفق به کسب عنوان برتر شعبه‌های استانی این بنیاد در کشور شد.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان اردبیل  هم در این جلسه گفت: عملکرد بنیاد برکت استان اردبیل در حوزه اشتغالزایی مناطق محروم این استان مناسب بوده و این نهاد نقش مثبتی در حل مشکل اشتغال در سطح مناطق محروم روستایی از جمله شهرستان خلخال داشته است.

ستوده افزود: بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اردبیل از زمان فعالیت خود در این استان اقدامات خوبی در حوزه‌های اشتغال‌زایی، ساخت مدرسه و فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی در مناطق و روستاهای محروم استان بویژه شهرهای کم‌برخورداری همچون خلخال انجام داده است.

او بیان کرد: بنیاد برکت علاوه بر ایجاد شغل‌های اجتماع‌محور خرد و خانگی و ساخت مدارس در روستاها و مناطق محروم استان اردبیل، در قالب مدل توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی بنگاه‌ محور نیز مشارکت و سرمایه‌گذاری کرده است.خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل اشتغال زایی بنیاد برکت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل اشتغال زایی خلخال استان اردبیل اشتغال زایی بنیاد برکت اخبار کنکور استان اردبیل بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل

مهدی پورجم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سال گذشته بالغ بر دو میلیارد و ۸۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کمک های غیرنقدی در قالب مصالح ساختمانی، نیروی انسانی، تخفیفات در اجرا، خدمات فنی و مهندسی از خیرین و نیکوکاران استان جذب شده و برای تامین مسکن محرومین اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیز خیرین استان در سال گذشته تعداد سه قطعه زمین به صورت رایگان در مجموع به متراژ ۹۸۳ مترمربع به دفتر مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) استان اردبیل برای تامین مسکن افراد نیازمند و مستمند به ترتیب در شهرستان های کوثر، گرمی و خلخال، واگذار و هبه شده است.

مدیر حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی در سطح استان از برنامه های اصلی این نهاد انقلابی است که برای این کار نیز تعدادی از جهادگران اعلام آمادگی کرده اند.

پورجم بیان کرد: با برنامه ریزی های متفاوت و به روز در سال جاری از جمله طراحی پوستر QR در حوزه ترویج و ترغیب مشارکت مردمی، تدوین کلیپ های کوتاه با محتوای به روز از روند احداث و تکمیل مسکن محرومین، راه اندازی پویش کمک به محرومین در حد یک توان، برنامه ریزی برای خودیاری در خانه سازی، توزیع و جانمایی نیروی انسانی فاقد مسکن برای تولید مساکن ارزان‌قیمت و… سعی کرده ایم به شکل های مختلف با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری مشارکت های مردمی در تولید و ساخت مسکن محرومین را ارتقا داده و عملکرد این نهاد انقلابی را به صورت شفاف برای عموم مردم متبلور کنیم.

وی افزود: در سال گذشته در راستای تسهیل مشارکت مردمی در تمامی ادارات بنیاد مسکن شهرستان های استان پایانه خدمات فروش یا دستگاه پوز تهیه کرده ایم تا خیران در واریز کمک های خود زمان کمتری را صرف کنند.

پورجم ادامه داد: با تمهیدات انجام شده در سطح کشور و حمایت مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، شاهد بسترسازی مناسب برای اقدامات موثری در این حوزه هستیم که امیدواریم با کمک عموم مردم و مشارکت خیرین و همراهی مسئولان استانی آمار بی مسکنی و بد مسکنی را در استان اردبیل به حداقل برسانیم.

مدیر دفتر مشارکت های مردمی بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار کرد: در راستای تبیین جایگاه حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن استان اردبیل اولین همایش استانی با حضور مسئولان و خیرین استانی در شهرستان مشگین شهر برگزار می شود.

کد خبر 6081990

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۵ میلیارد برای ساخت پنل خورشیدی در تنگستان
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • ۳۳۲ واحد نهضت ملی مسکن در خلخال در حال اجراست
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • اجرای ۵ طرح اشتغالزایی خُرد در کاشان به همت بنیاد برکت