Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بیات منش ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این طرح ۲۸ هزار ۶۹۱ نفر در استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۹۲۱ نفر در شهرستان زنجان، یک هزار و ۱۴۱ نفر در ابهر و سه هزار و ۷۲۹ نفر در ۱۹ شهرستان زنجان ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: از این تعداد ثبت نام کننده ۱۴ هزار و ۶۰۹ نفر تایید نهایی شدند که ۱۳ هزار و ۵۴ نفر در شهرستان زنجان ،۲۷۷ نفر در ابهر و ۲۷۸ نفر در سایر شهرستانها تایید نهایی شدند و تاکنون ۱۲ هزار و ۳۰۶ نفر در استان مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را پرداخت کردند.

بیات منش تاکید کرد: برای ۱۰ هزار و ۷۳۵ واحد مسکونی پروژه تخصیص داده شده و در حال ساخت و ساز است و برای این تعداد واحد مسکونی بانک مسکن بیش از پنج میلیارد تومان پرداخت کرده و آورده خود مردم هم بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی افزود: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ابراز دشت: طرح اقدام ملی مسکن در دو شهر زنجان و ابهر توسط اداره راه و شهرسازی ساخته می‌شود و ۱۹ شهر هم توسط بنیاد مسکن ساخته می‌شود.

بیات منش افزود: تاکنون ۹ هزار واحد مسکن طرح اقدام ملی مسکن در استان پیمان سپاری شده است و برای سه هزار نفر کمبود زمین داشتیم که مشکل آن هم حل شد.

وی تصریح کرد: استان زنجان در تخصیص زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور رتبه برتر کشوری را دارد.

کد خبر 5194619

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن طرح اقدام ملی مسکن ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر زلزله واکسن کرونا گناوه روز ارتش ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران محدودیت های کرونایی اردبیل طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم

ناصر رضایی از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان‌های رستم، ممسنی و کوه‌چنار بازدید و ضمن شرکت در جلسه شورای مسکن شهرستان‌ها گفت: در شهرستان رستم ۱۱۱ نفر از متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن تأیید شده‌اند که ۶۳ نفر واریز وجه داشته‌اند و برای ۶۳ واحد نیز پروانه صادر شده و در حال ساخت است.

او تصریح کرد: در شهرستان ممسنی نیز ۲ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تأیید نهایی شده‌اند که ۸۹۴ نفر واریز وجه داشته‌اند و تاکنون ۸۵۲ واحد نیز پروانه ساختمانی آنها اخذ و ۵۸۸ واحد در حال ساخت است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: در شهرستان کوه‌چنار ۵۰۹ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهای شده‌اند و تعداد ۱۴۷ نفر نیز واریز وجه داشته‌اند.

در پایان جلسات شورای مسکن شهرستان‌ها صورتجلساتی در خصوص رفع مشکلات و موانعی که در پیشرفت پروژه‌ها وجود دارد صادر و ابلاغ شد و ضمنا در جریان بازدید مدیران و پیمانکاران که در جریان اجرای پروژه‌ها دچار ضعف و تعلل بودند برکنار شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی