Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه گازرسانی به مناطق روستایی شهرستان تازه تاُسیس چوار تا پایان دولت به اتمام می رسد، گفت: از 51 روستا در این شهرستان تاکنون 31 روستا گازدار شده و عملیات گازرسانی به 16 روستای در حال اجرای دیگر شهرستان تا پایان دولت نیز به اتمام می رسد و گازدار خواهند شد

به گزارش برناازایلام؛ عباس شمس اللهی با بیان اینکه هم اکنون نفوذ گازرسانی در مناطق شهری این شهرستان 100 درصد می باشد، اظهار داشت: در حال حاضر نفوذ گازرسانی در مناطق روستایی این منطقه 85 درصد است که با گازرسانی به 16 روستای باقیمانده این شهرستان در پایان دولت، درصد خانوار روستایی برخوردار از نعمت گاز به 99 درصد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمس اللهی افزود: مراحل مطالعه، طراحی و اجرای گازرسانی به 4 روستای باقیمانده شهرستان نیز در برنامه سال 1400 شرکت گاز استان قرار دارد که تا پایان سال جاری، شهرستان چوار نیز به مناطق سبز استان می پیوندد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در حال حاضر 90 مورد صنایع در این شهرستان گازدار شده که مهمترین آنها شرکت پتروشیمی ایلام می باشد که از مصرف کننده های عمده استان می باشد.

شمس اللهی تعداد مشترکین این شهرستان را سه هزار و 800 مورد عنوان و خاطرنشان کرد: حدود 600 مشترک این شهرستان در سال 99 اشتراک پذیری شده اند و با اتصال روستاهای در دست اجرا به شبکه گاز، تعداد مشترکین شهری و روستایی این شهرستان به بیش از 4500 مشترک خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تعداد 11 ایستگاه TBS و CGS گاز در شهرستان احداث شده است افزود: مجموعاُ 249 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز در محدوده شهرستان چوار طراحی و اجرا گردیده است و از طریق این خطوط به مشترکین خدمات رسانی انجام می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چوار گازکشی شرکت گاز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش پنج درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آبفا، محمد فرهاد اظهار کرد: در ابتدای کار دولت، شاخص بهره‌مندی آب شرب روستایی در استان ۷۶ درصد بود که با اقدامات انجام شده طی این مدت، این شاخص به ۸۱ درصد ارتقا یافته است.

وی افزود: در دولت سیزدهم تاکنون ۵۴ روستای جدید تحت پوشش خدمات شرکت در حوزه آب شرب قرار گرفته و تنش آبی در ۱۰۰ روستا نیز برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۶۸ روستای استان نیز در حال انجام است، گفت: از این تعداد ۹۹ روستا از محل اعتبارات ملی، ۸۸ روستا از محل اعتبارات استانی، ۱۲ روستا از محل اعتبارات خیرین آبرسان و ۱۶۹ روستا از محل طرح جهاد آبرسانی تأمین اعتبار شده است.

فرهاد خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش پنج درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و پایدار شده است.

کد خبر 745555

دیگر خبرها

  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها؛ پایان بی پولی یا دردسر جدید؟!
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • کاهش بیکاری در شهر‌ها بیش از روستا‌ها است