Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بختیاری مدیر عامل شرکت  آب و فاضلاب استان تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به افزایش قیمت آب در تهران از اول اردیبهشت گفت: با توجه به  لایحه بودجه سال ۹۷ بر اساس قوانین و مقررات، اختیار افزایش بهای آب مصرفی به شرکت‌های دولتی ذی‌ربط داده شده است، اعمال افزایش تعرفه فقط به پیشنهاد وزارتخانه‌های مربوط و با تصویب هیئت وزیران ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: براین اساس از صبح امروز تعرفه آب در استان تهران هم ۷ درصد بیشتر و گران‌تر از ماه و سال قبل محاسبه می‌شود.

بیشتر بخوانید

تعرفه آب و برق از امروز ۷ درصد گران می‌شود

مدیر عامل شرکت  آب و فاضلاب استان تهران در خصوص نحوه محاسبه بهای آب مشترکان پرمصرف تصریح کرد: در واقع  برای کسانی که به هر دلیلی مصارف بالاتری از الگوی مصرف داشتند، بر اساس مصوبه هیئت وزیران از ۲ سال پیش، ۱۶ درصد افزایش اعمال می‌شود که البته این افزایش با هدف تامین درآمد نبوده و هدف هدایت و تشویق به سمت خوش مصرفی این مصرف کنندگان بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو اب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه خدمات فورواردری افزایش یافت

تین نیوز

انجمن صنفی  شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران از افزایش تعرفه خدمات خدمات فورواردی در سال 1403 خبر داد.

به گزارش تین نیوز، انجمن  صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران اعلام کرد:  تعرفه های خدمات مرزی - گمرکی قابل اجرا تا اطلاع ثانوی برای محمولات فورواردری که از تاریخ اول فرودین 1403 وارد کشور می شوند، افزایش یافته است.

بر اساس اعلام این انجمن:

- چنانچه گیرنده کالا در اسناد حمل، شرکت حمل و نقل بین المللی دیگری ( عضو انجمن ) باشد نرخ های مندرج در جدول ( پیوست ) مشمول 30 درصد تخفیف می باشد.

- همچنین مالیات بر ارزش افزوده وفق مقررات وصول می شود.

- در مواردی که کالای وارداتی به صور پسکرایه از طرف فورواردر خارجی حمل شود و  شرکت حمل و نقل بین المللی ایرانی نقشی در عملیات اجرایی حمل نداشته و یا هیچ قرارداد حملی با گیرنده کالا در ایران منعقد ننموده باشد، صاحب کالا مکلف است مبلغ پسکرایه حمل را عینا به حساب اعلام شده از طرف فورواردر خارجی حواله نماید.

در غیر این صورت صاحب کالا می تواند به هنگام دریافت قبض انبار و ترخیصیه پسکرایه مربوطه را به عنوان هزینه های حواله با نماینده شرکت فورواردر در ایران توافق و پرداخت نماید.

انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران تاکید کرده است: تعرفه های تعیین شده شامل محمولات ترانزیتی ( داخلی / خارجی ) وارد شده از طریق مبادی دریایی نیست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واگذاری نزدیک به ۵ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان خوی
  • تعرفه خدمات فورواردری افزایش یافت
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • شناسایی ۱۱ هزار مشترک پرمصرف گاز در آذربایجان‌غربی
  • مشترکان آب در آذربایجان‌غربی ۴۶۰ هزار مترمکعب صرفه‌جویی کردند
  • بیش از 10 هزار کنتور هوشمند برق در خراسان شمالی نصب شد
  • استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد
  • مصرف برق کولر‌های گازی ٦ تا ١٠ برابر کولر‌های آبی
  • مدیریت ۹ هزار مگاواتی مصرف برق با نصب کنتور‌های هوشمند
  • وزارت نفت: کارت سوخت جایگاه‌ داران فعلا جمع‌ آوری نمی‌ شود