Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مظهری مدیر اجرایی طرح واکسیناسیون کووایران برکت اظهار کرد: تزریق و مطالعه بالینی تعداد افرادی که برای فاز یک و دو مطالعه بالینی ثبت نام کردند، انجام شده است.

او با بیان اینکه برای ورود به فاز سه تعدادی ثبت نام شده از فاز‌های دیگر داریم، گفت: این مطالعه متمرکز بر ۶ شهر تهران، اصفهان، کرج، بوشهر، مشهد و شیراز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظهری گفت: ثبت نام از همین امروز شروع شده است و داوطلبان می‌توانند با تماس با سامانه ۴٠٣٠ و اپلیکیشن‌ آی گپ ثبت نام کنند، همچنین داوطلبان می‌توانند با شماره گیری #١٠*۴٠٣٠* این اپلیکیشن را دانلود کنند.

مدیر اجرایی طرح واکسیناسیون کووایران برکت با بیان اینکه شماره این افراد ذخیره می‌شود و همکاران ما برای کار‌های آزمایشگاهی و مطالعات پزشکی و... با آن‌ها هماهنگ می‌کنند، گفت: فاز سوم در اردیبهشت و خرداد ماه اجرایی می‌شود.

او گفت: برنامه ریزی شده است که داوطلبان تا پایان اردیبهشت ماه دوز اول را دریافت کنند، چرا که ٢٨ روز بعد باید دوز دوم تزریق شود.

مظهری افزود: این ٢٠ هزار نفر باید دستورالعمل‌هایی را رعایت کنند و دارای ویژگی‌های خاصی باشند.

بیشتر بخوانید

جزئیات مطالعه فاز سوم مطالعه انسانی اولین واکسن ایرانی کرونا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا کوو ایران برکت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا ۱۰ روز آینده

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از آغاز واکسیناسیون روتاویروس و پنوموکوک در استان‌ها‌ی جنوبی تا ۱۰ روز آینده خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهنام عرشی امروز در نشست خبری وزارت بهداشت با بیان این که از 10 روز آینده واکسیناسیون روتاویروس و پنوموکوک در استانهای جنوبی کشور آغاز می‌شود، اظهار کرد: واکسن پنوموکوک سالانه از مرگ 1500 نفر کودک جلوگیری می‌کند؛ همچنین واکسن روتاویروس از بستری شدن 10 هزار بستری پیشگیری خواهد کرد.

وی افزود: واکسن‌های پنوموکوک و روتاویروس وارد برنامه واکسیناسیون کشوری شده‌اند. این واکسن‌ها وارداتی هستند و امیدواریم در آینده نزدیک تولید داخلی آن‌ها نیز آغاز شود.

عرشی ادامه داد: از سال گذشته در بندر خمیر و هرمزگان واکسن پنوموکوک به صورت آزمایشی به کودکان تزریق شد و در 10 روز آینده سایر استان‌های جنوب و جنوب شرقی کشور نیز تزریق آن‌ها آغاز خواهد شد.

انجام واکسیناسیون "روتاویروس" و "پنوموکوک" در کل کشور تا سال آینده

 رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: واکسن روتاویروس در سنین 2، 4 و 6 ماهگی و واکسن پنوموکوک در سنین 2، 4 و 12 ماهگی قابل تزریق به کودکان است.

شرایط سنی استفاده از واکسن‌های "پنوموکوک" و "روتاویروس" برای کودکان اعلام شد

به گزارش تسنیم، واکسن «روتاویروس» از اسهال‌های شایع در کودکان پیشگیری می‌کند؛ «پنوموکوک» نیز نوعی باکتری است که می‌تواند باعث بروز بیماری‌های پنومونی (ذات الریه)، عفونت خونی، سینوزیت (التهاب بافت پوششی حفره‌های بینی) و عفونت گوش میانی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • آغاز واکسیناسیون پنوموکوک نوزادان در آبادان
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد
  • چطور برای کنکور آماده شویم؟
  • آغاز واکسیناسیون روتاویروس و پنوموکوک در جنوب و جنوب شرق کشور تا ۱۰ روز آتی
  • آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا ۱۰ روز آینده
  • آغاز واکسیناسیون روتاویروس و پنوموکوک در جنوب و جنوب شرق کشور