Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@06:57:35 GMT

گروه بندی مسابقات فوتبال المپیک مشخص شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۳۴۴۰

رقابت های فوتبال المپیک پس از یکسال تاخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا قرعه کشی شد و 16 تیم حاضر در این مسابقات رقیبان خود را شناختند.

به گزارش "ورزش سه"، طبق برنامه ریزی رقابت های المپیک توکیو از یکم مردادماه 1400 آغاز می شود و 17 مردادماه خاتمه می یابد.


در این بین یکی از مورد توجه ترین رقابت هایی که برگزار می شود، مسابقات فوتبال است که حالا قرعه کشی این مسابقات پس از ماه ها تاخیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی ایران سال گذشته در رقابت های مقدماتی المپیک با تیم های چین، کره جنوبی و ازبکستان همگروه بود و در نهایت نتوانست به رهبری حمید استیلی علی رغم اینکه ستاره هایی نظیر قایدی را در اختیار داشت، به مرحله حذفی صعود کند.

 

 


از قاره آسیا علاوه بر ژاپن که میزبان مسابقات است، تیم های کره جنوبی، عربستان و استرالیا به این رقابت ها راه پیدا کرده اند.

المپیک توکیو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک توکیو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران قاسمپور: خداحافظ رقیب بزرگ و فروتن من!

به گزارش "ورزش سه"، به جز ناکامی دیوید تیلور در مسابقات انتخابی کشتی آمریکا و عدم حضور او در المپیک یکی دیگر از اتفاقاتی که باعث تعجب همگان شد عملکرد فوق العاده ضعیف یکی دیگر از اسطوره‌های کشتی این کشور یعنی جیدن کاکس بود.

کاکس با دو مدال طلای جهان و یک برنز المپیک در رقابت‌های انتخابی کشتی آمریکا برای رسیدن به پاریس حتی نتوانست به دیدار فینال راه پیدا کند و ناکام بزرگ این مسابقات لقب گرفت. او بعد از این ناکامی نیز به شکل رسمی از دنیای کشتی خداحافظی کرد تا پایان غم انگیزی برایش رقم بخورد.

جیدن کاکس در سال‌های اخیر رقیب اصلی ستاره کشتی ایران یعنی کامران قاسم‌پور بود و در دو فینال مسابقات جهانی نیز برابر این ایرانی شکست خورد. در همین راستا قاسمپور با یک استوری واکنشی احساسی به خداحافظی کاکس داشته است. او در پیامی نوشت: "ما لحظات خوب و بدی را با هم تجربه کردیم. برای من کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود. تو یک مرد واقعی هستی. نمی‌دانستم اینقدر خوبی تا اینکه در اسلو و بلگراد با تو دیدار کردم. تو یکی از بهترین کشتی‌گیرانی هستی که من با او رقابت کردم. به خاطر هر کاری که برای کشتی کردی از تو ممنونم. اطمینان دارم هر جایی باشی تاثیرگذار خواهی بود. خداحافظ جیدن رقیب سخت و قدرتمند و انسان بزرگ و فروتن."

دیگر خبرها

  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • (عکس) استوری قشنگ کامران قاسم‌پور برای رقیب آمریکایی
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم
  • کامران قاسمپور: خداحافظ رقیب بزرگ و فروتن من!