Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:26:21 GMT

لایروبی انهار قنبرآباد و اخترآباد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۳۶۲۱

لایروبی انهار قنبرآباد و اخترآباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امیرحسین کاظمینی، مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: با توجه به شروع فصل گرما و پیشگیری از بروز مسائل زیست محیطی و همچنین به منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و انهار سطح منطقه به طور مستمر انجام می‌شود.

او افزود: طرح لایروبی با هدف روان سازی آب و دفع پساب و جلوگیری از بوی بد و دفع حشرات موذی ضرورت ویژه دارد و همواره در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج با بیان این که تمامی کانال‌ها و مسیل‌ها توسط اکیپ‌های خدمات شهری به طور مستمر رصد و پایش می‌شوند، گفت: بر اساس جدول زمان بندی شده به طور منظم رسیدگی به وضعیت کانال‌ها و جوی‌ها از نظر فنی و بهداشتی انجام می شود تا شرایط مناسبی برای شهروندان ایجاد شود.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لایروبی انهار پاکسازی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر تامین پارکینگ و تسهیل در رفت و آمد زائران به حرم مطهر

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر دوشنبه در دیدار نوروزی با مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم طی سخنانی، قم را بعنوان نقطه محوری جهان و ایران همچون مشعلی فروزان برشمرد و اظهار کرد: کشور متاسفانه از یک الگوی نو و مدل شهرسازی مطلوب محروم است.

مدیر حوزه‌های علمیه ابراز کرد: هوش مصنوعی و هوشمندسازی شهری بر عهده شهرداری می‌باشد و این امر به جدّ می‌بایست در دستورکار قرار گیرد و حوزه علمیه نیز از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

آیت الله اعرافی با تصریح بر اینکه تمام مناطق شهر بویژه مناطقه محروم باید از عدالت اجتماعی بهره‌مند باشد، اذعان کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی رایج با برخی اقدامات شهرداری قابل حل و پیگیری است.

امام جمعه قم عنوان کرد: محورهای حرم حضرت معصومه (س)، مدرسه فیضیه، محل‌های رفت و آمد زائران و مجاوران باید مورد توجه مدیران و مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: شهرداری می‌بایست مسائل زیر ساختی شهری همچون تامین پارکینگ و … را برای مساجد فراهم کند چراکه آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها با انس و الفت با مسجل منعطف خواهد شد.

کد خبر 6062366

دیگر خبرها

  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب ها
  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب‌ها
  • کشاورزان نسبت به شخم اراضی شالیزاری و لایروبی انهار اقدام کنند
  • پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز
  • اصلاح روشنایی و آسفالت مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی در سمنان
  • لزوم لایروبی انهار در گیلان
  • شالیکاران گیلانی لایروبی انهار را جدی بگیرند
  • امداد رسانی شهرداری یاسوج ادامه دارد/ دبی سه برابری آب کانال ها
  • لایروبی ۳۱ درصد انهار کشاورزی اصلی در گیلان
  • تاکید بر تامین پارکینگ و تسهیل در رفت و آمد زائران به حرم مطهر