Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

به طور معمول رانندگان ترانزیت از نبود امکانات کافی در مرزهای کشور گله مند هستند.

به گزارش تین نیوز، نبود پارکینگ های مناسب و امن، شلوغی مرزها، کمبود امکانات رفاهی و ... در مرزها، از جمله مشکلاتی است که رانندگان به طور متناوب در رسانه های اجتماعی مطرح می کنند.

به تازگی یکی از رانندگان با ارسال فیلم پیوست به تفاوت بین یک پارکینگ کامیون در کشور بلغارستان و پارکینگ های ایران پرداخته و این پرسش را مطرح کرده که چرا در کشور بلغارستان که کشور ثروتمندی هم نیست چنین امکاناتی فراهم است اما در ایران این امکانات وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:  ازدحام بیش از 700 کامیون در مرز پرویز خان

پیش از این یک راننده ترانزیت دیگر نیز به تین نیوز گفته بود: در شرایط کنونی و با توجه به افزایش ورود و خروج ناوگان حمل بار صادراتی به مرزها و پایانه های مرزی، حتی گاهی مشاهده می‌شود برخی از این پایانه ها از کمترین امکانات رفاهی هم برخوردار نیستند.

بیشتر بخوانید:  آشفته بازاری به نام بازارچه مرزی دوغارون

وی افزوده بود: رانندگان روزها و بعضی مواقع هفته ها در این پایانه ها بدون سرویس بهداشتی، بدون فروشگاه مواد غذایی، بدون استراحتگاه و بدون وجود قانونی دقیق و یکپارچه برای خواب ناوگان در مرزها، زمینگیر می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پایانه های مرزی رانندگان ترانزیت پارکینگ مرزی صف کامیون ها در مرز وضعیت تردد در مرزها صف طولانی کامیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۸۴ درصدی عبور کالا از پایانه مرزی آستارا در سال ۱۴۰۲

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گروه تجارت خارجی خبرگزاری صدا و سیما، گفت: آستارا مهمترین مرز کشورمان با کشور آذربایجان است. در سال ۱۴۰۲ میزان گذر کالا‌ها از این مرز یک میلیون و ۴۲ هزارتن بوده، که در مقایسه با سال قبلش ۱۸۴ درصد افزایش داشته است. در سال ۱۴۰۱ ترانزیت ورودی از مرز آستارا ۳۶۷ هزار تن بود.
هدایتی با اشاره به اینکه آبان ماه تا بهمن ماه زمان پر تردد کامیون‌ها در مرز آستارا است، بیان کرد: بعد از مشکلاتی که پاییز سال ۱۴۰۱ برای تردد کامیون‌ها در مرز آستارا افتاد، با تمهیداتی که وزارت راه و شهرسازی و گمرک با کمک طرف آذربایجانی انجام داده، اتفاقات خوبی صورت گرفته است.
وی در ادامه افزود: تقویت پایه‌های پل اول عبوری کامیون‌ها در آستارا و احداث پل دوم، گذر کامیون‌ها بر روی رودخانه آستاراچای، توسعه زیرساخت ریلی با سرمایه گذاری آذربایجان، توسعه بندر آستارا، راه اندازی جاده کمربندی آستارا و ساخت پایانه جدید مرزی در این مرز از برنامه‌های زیرساختی وزات راه و شهرسازی در مرز آستارا بوده است.
مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: راه اندازی سامانه نوبت دهی برای مدیریت ترافیک قبل از مرز از دیگر برنامه‌ها برای توسعه نرم افزاری در این مرز بوده است.

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • باید در بخش حمل و نقل سرمایه‌گذاری شود
  • سخت گیری افغانستان برای تردد ناوگان ایرانی
  • شرایط جوی استان کرمان مناسب نیست، سفر نروید
  • افزایش ۱۸۴ درصدی عبور کالا از پایانه مرزی آستارا در سال ۱۴۰۲
  • (عکس) بدترین ترافیک تاریخ در چین،؛ ۱۰۰ کیلومتری که بازشدنش ۱۲ روز طول کشید!