Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رئیس کمسیون عمران شورای اسلامی شهر سمنان روز چهارشنبه در سیصد و شصتمین  نشست رسمی شورا که با  حضور مهدی پاک طینت مدیر توزیع برق شهرستان سمنان برگزار شد از باغ راه‌ها به عنوان افتخارات دوره فعلی مدیریت شهری نام برد و و ابراز داشت: با مشارکت مدیریت توزیع برق شهرستان و تامین پایه های چوبی قدیمی، بیش از پیش  زیبایی و از آن مهم تر امنیت کوچه باغ ها فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجید نظری گفت: برنامه ریزی برای جابجایی دکل های برق که علاوه بر به خطر افتادن سلامت شهروندان، از زیبایی شهر کاسته است با همکاری و همراهی شهرداری و توزیع برق شهرستان انجام شود. 
عضو شورای شهر سمنان بیان کرد: از هم اکنون برای جابجایی تیرهای چراغ برق در خیابان امام حسین(ع) که در آینده تعریض  می شود جانمایی شده و انتقال بخشی از آن صورت پذیرد.

وی افزود: زمانی که مشکلات شهری در موعد مناسب خود حل می شود برای شهروندان لذت بخش و امیدآفرین است و همراهی مدیریت کنونی توزیع برق شهرستان سمنان با اقدامات اجرایی شهرداری در این راستا قابل تقدیر است.

دکل های برق درون شهری به آثار هنری مزین شود 
رئیس کمسیون فرهنگی- اجتماعی شورای اسلامی شهر سمنان نیز در این نشست گفت: دکل های برق درون شهری به ویژه در شهرک گلستان و پارک شقایق ظاهر نامناسبی را ایجاد کرده است که می توان با طراحی، ساخت و نصب آثار هنری متناسب با فرهنگ بومی، چهره شهر را زیباتر کرد.

محمد همتی بیان کرد: وجود دکل های فلزی برق به مرور زمان باعث آسیب های زیست محیطی خواهد شد و باید برای آینده برنامه ریزی داشت. 

وی افزود: امنیت و آرامش برای شهروندان با افزایش آلودگی های زیست محیطی در آینده همراه است و پارک ها و فضای سبز شهری از مهمترین عناصر زیست محیطی برای تعدیل آلودگی ها است. 

همتی ادامه داد:  ایجاد امواج الکترومغناطیسی بر ذهن و جسم  شهروندان اثر می گذارد و  پرندگان نیز در معرض خطر برق گرفتگی یا برخورد با دکل و کابل‌ها قرار دارند که باید برای جانمایی مناسب و جابجایی آن اقدام کرد.

هنرسازه های زیبای سمنان در شب دیده نمی شود 

رئیس شورای اسلامی استان سمنان نیز در این نشست گفت: هنرسازه ها، تندیس و سردیس های زیبا و فاخری در شهر سمنان وجود دارد که با آنکه با نورپردازی می توان در شب زیبایی آن را دو چندان کرد به هیچ وجه دیده نمی شود. 

عباس آلبویه بیان کرد: نورپردازی برای شهرهای کویری مانند سمنان که می توان زیست شبانه را برای آن برنامه ریزی کرد بسیار مهم است اما با وجود تلاش ها برای نورپردازی، هنوز در نورپردازی شب های سمنان نشاط القا نمی شود. 

وی افزود: پایه های چراغ های زیادی در شهر در این دوره از مدیریت شهری نصب شد که قابل تقدیر است اما برخی از آنها خاموش است و باید در تعویض لامپ های آن به صورت دائم دقت کرد. 

آلبویه تاکید کرد: بناهایی مانند بانک ها و ادارات که با مساحت زیاد به ویژه در نقاط اصلی شهر قرار دارند می توانند با هدف زیباتر شدن شهر، نورپردازی های زیبا و البته کم مصرف را بر روی بناها طراحی و اجرا کنند و با روشن نگه داشتن در شب ها  به روشنایی شهر بیافزایند.

برچسب‌ها سمنان شورای اسلامی شهر سمنان کمیسیون عمران شورای شهر سمنان کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان شورای اسلامی شهر سمنان سمنان شورای اسلامی شهر سمنان اخبار کنکور توزیع برق شهرستان شورای شهر سمنان شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی سبحانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که به مناسبت روز شورا برگزار شد گفت: در سال اول آغاز فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر قم، سیاستگذاری ها و اولویت بندی ها تدوین شد و برنامه ها بر همین اساس شکل گرفت و ادامه یافت.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم گفت: در بخش آتش نشانی با توجه به اینکه این حوزه با جان شهروندان در ارتباط است، پیگیری های خوبی صورت گرفت و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی برای بخش آتش نشانی فراهم شد.

وی عنوان کرد: کاشت درختان مثمر در سطح شهر و بوستان های قم در این دوره دنبال شد و کیفی سازی و ابنیه سازی فضای سبز در دستور کار بود و تلاش شد تا زیرساخت های بوستان ها تقویت شود.

سبحانی گفت: حفظ و حراست از باغ ها در شهر قم موضوع مهمب است که در این راستا برای همه باغات شهر شناسنامه تدوین خواهد شد.

وی عنوان کرد: در راستای حفظ هویت فرهنگی بوستان ها در ۵ بوستان سطح شهر قم، شهدای گمنام تدفین شدند که این اقدام امر موثری در جهت بهبود شرایط فرهنگی بوستان ها بوده است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم عنوان کرد: ۲۵ نقطه از شهر قم که دچار آبگرفتگی در مواقع بارانی می شدند، شناسایی شده که ۸۰ درصد مشکل این مناطق رفع شد.

وی همچنین بیان کرد: در راستای شکست قیمت ها و کمک به معیشت مردم سیاستگذاری خوبی در سازمان میادین قم صورت گرفته که امید است کمک خوبی به بازار داشته باشد.

کد خبر 6088009

دیگر خبرها

  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • توجه ویژه به معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است