Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت شرایط عمومی : داشتن 5 سال تجربه مرتبط در صنعت چاپ سن: حداکثر 35 سال شایستگی های تخصصی: آشنایی حدودی با صنعت چاپ آشنایی با اصول و فنون مذاکرات تجاری و نفوذ و اثرگذاری بر مشتریان آشنایی با word-excel دارای روابط عمومی قوی حقوق ثابت و منظم بیمه تامین اجتماعی از شروع همکاری پاداش فروش تمایل به همکاری طولانی، هدفمند و تمام وقت امکان پیشرفت و ارتقاء موقعیت شغلی طراح و کارشناس پیش از چاپ جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت شرایط عمومی : داشتن 5 سال تجربه مرتبط در صنعت چاپ سن: حداکثر 35 سال شایستگی های تخصصی: تسلط به نرم افزارهای تخصصی طراحی Photoshop,llustrator آشنایی با خط تیغ انواع جعبه های بسته بندی آشنایی با حوزه تبلیغات، طراحی گرافیک و بسته بندی حقوق ثابت و منظم بیمه تامین اجتماعی از شروع همکاری تمایل به همکاری طولانی، هدفمند و تمام وقت امکان پیشرفت و ارتقاء موقعیت شغلی کارمند اداری جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت شرایط عمومی :

 

دارای حداقل 2 سال سابقه کار سن: حداکثر 30 سال حداقل دیپلم مسلط به امور اداری و دفتری حقوق ثابت و منظم بیمه تامین اجتماعی از شروع همکاری تمایل به همکاری طولانی، هدفمند و تمام وقت امکان پیشرفت و ارتقاء موقعیت شغلی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ: 09021232384 ایمیل: jobs.resume1328@gmail.com آدرس: محل کار : کیلومتر 21 جاده مخصوص پربیننده ترین جزییات استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر استخدام تکنسین چاپ و کارگر انبار در انتشارات حوض نقره در تهران استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ در فروشگاه اینترنتی گروچا در شورآباد استخدام کارمند بخش فروش اینترنتی و کارگر انبار در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!

به گزارش قدس آنلاین، سی‌ام فروردین‌ماه خبری منتشر شد که چند کتاب قدیمی متعلق به کتابخانه تربیت تبریز با پیگیری مسئولان کتابخانه‌های عمومی به کتابخانه بازگشت. در پی این موضوع با حامد عبدوس، مدیرکل تأمین منابع کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در خصوص نفایس چاپی و اقدامات این سازمان برای حفظ این میراث گفت‌وگو کرده‌ایم.

مدیرکل تأمین منابع کتابخانه‌های نهاد با غیرقابل امانت خواندن منابع نفیس گفت: در «دستورالعمل منابع اطلاعاتی»، که در سال ۱۳۹۰ ابلاغ شده، امانت خارج کتابخانه‌ای کتاب‌های مرجع، کتاب‌های خطی، چاپ سنگی و چاپ سربی و کتاب‌های نفیس، کمیاب و نایاب ممنوع شد و مطالعه این منابع تنها در کتابخانه مقدور است.

او افزود: اگر این دسته از منابع در معرض فروش قرار داده شود، نشان‌دهنده سرقت آن از سوی افراد سودجو در پوشش عضو کتابخانه است.

عبدوس درباره اقدامات انجام‌شده برای حفظ نفایس چاپی گفت: همچنین با تشکیل «کارگروه نسخ خطی»، اقداماتی برای این دسته از نفایس چاپی طراحی و اجرا شد؛ بازدید کارشناسان نسخ از مراکز مبادله استان‌ها، کتابخانه‌های قدیمی و بخش نسخ خطی کتابخانه‌ها برای شناسایی نفایس چاپی و فهرست‌برداری، تعیین یک نفر رابط در هر استان به عنوان «کتابدار بخش نفایس چاپی»، فهرست‌نویسی، تهیه تجهیزات برای دیجیتال‌سازی و شناسایی کتاب‌های در معرض آسیب برای آفت‌زدایی بخشی از این اقدامات بوده است.

او درباره فروش کتاب‌های کمیاب یا قدیمی کتابخانه‌ها در بازار سیاه گفت: علی‌رغم اقدامات پیشگیرانه نهاد کتابخانه‌ها و حفظ و صیانت از میراث مکتوب کشور، بعضاً در دوره‌های گذشته و پیش از تأسیس نهاد و قرار داشتن کتاب‌های ارزشمند در قفسه‌های باز، عده‌ای از سودجویان که اقدام به خارج کردن کتاب‌های کمیاب یا نایاب متعلق به کتابخانه‌ها، اعم از کتابخانه‌های عمومی یا غیر از آن، کرده‌اند، آنها را به صورت غیرقانونی به فروش می‌رسانند. همه کتابداران و مسئولان نهاد نسبت به حفظ میراث فرهنگی کشور حساس هستند و چنانچه گزارشی در این خصوص دریافت کنند از طریق مراجع ذی‌صلاح در جهت حفظ میراث مکتوب اقدام می‌کنند.

مدیرکل تأمین منابع کتابخانه‌های نهاد با رد شبهه خروج این منابع در فرآیند وجین گفت: بر اساس دستورالعمل «وجین منابع اطلاعاتی»، نسخ خطی و نفایس چاپی و منابع دارای اهمیت به خاطر ویژگی‌های خاص (مانند ارزش هنری، اطلاعات منحصربه‌فرد، ارزش‌های تاریخی و مذهبی) شامل فرآیند وجین نیستند.

او تصریح کرد: با این توضیحات می‌توان درباره مواردی که بعضاً آگهی فروش آنها منتشر می‌شود گفت بیرون بردن کتاب‌های مربوط به قبل از استقرار سامانه‌های مدیریت کتابخانه‌ای، اعمال محدودیت امانت منابع ارزشمند و نفیس با دستورالعمل‌های ابلاغی و تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

عبدوس در پایان گفت: البته بعضاً افراد سودجو در پوشش عضو کتابخانه و در قالب امانت اقدام به سرقت و فروش منابع کتابخانه‌های عمومی می‌کردند که با شکایت نهاد و همکاری مراجع قضایی این باند و متخلفین شناسایی و دستگیر شدند که به دنبال آن منابع به کتابخانه بازگردانده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی