Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@13:16:22 GMT

بازداشت زورگیر خشن با شلیک دقیق پلیس

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۴۶۰۳

بازداشت زورگیر خشن با شلیک دقیق پلیس

سارق جوان در تعقیب و گریز پلیسی با شلیک دقیق پلیس زمینگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت 12 روز چهارشنبه 26 فروردین ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده خیابان دماوند، به یک دستگاه خودرو "پراید" دارای سرنشین مظنون که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد، خودرو دارای سابقه سرقت روز از کلانتری12 بومهن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعقیب و گریز پلیسی در شرق تهران

وی عنوان کرد: کارآگاهان در ادامه به راننده پراید مسروقه دستور توقف دادند ولی، راننده خودرو پس از شنیدن دستور پلیس با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز به سمت خیابان تهران نو متواری می شود و در حین فرار نیز به صورت عمدی برای مسدود کردن خیابان به چندین دستگاه خودروی عبوری در حال حرکت خسارت وارد می کند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی ابراز داشت: پس از طی مسافتی در تقاطع خیابان سبلان، خودرو مسروقه بر اثر برخورد با جدول کنار خیابان متوقف و راننده آن به صورت پیاده متواری می شود که افسر اکیپ به منظور هشدار و دستگیری با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیر هوایی کرده و پس از دقایقی در یکی از خیابان های فرعی، متهم به اسم حمیدرضا که فردی سابقه دار در زمینه سرقت خودرو و زورگیری در شرق تهران بود را دستگیر می کند.

سرهنگ یوسفوند افزود: با دستگیری سارق پرونده اولیه تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل معاونت مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت و برابر دستور قضائی تحقیقات از وی برای کشف سایر سرقت های احتمالی آغاز شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تعقیب و گریز تعقیب و گریز شلیک سرقت اخبار حوادث پلیس سابقه دار شلیک تعقیب و گریز پلیسی زورگیر خشن سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران عکس کرونا قتل جوان قیمت مرد گذشت بازیگر سینما و تلویزیون بورس پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ شریفی گفت: شستشوی خودرو در کنار خیابان ممنوع است و جریمه دارد.

صحبت های رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ را در این ویدئو ببینید.

کد خبر 846657 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها پلیس راهور - شهر خبر مهم تعويض پلاك تهران خودرو پليس راهور

دیگر خبرها

  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد