Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@23:23:21 GMT

جزییات عرضه اوراق سپرده بانک ملی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۴۶۳۷

جزییات عرضه اوراق سپرده بانک ملی

مرحله نخست اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) بانک ملی ایران در سال جدید از روز سوم تا پایان اردیبهشت ماه در شعب این بانک عرضه می شود. ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این اوراق به صورت الکترونیکی، با سررسید یکساله، قابل انتقال به غیر و نرخ سود 18 درصد سالانه از تاریخ انتشار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





پرداخت سود علی‌الحساب اوراق مذکور به صورت ماهانه و معاف از مالیات است و بازخرید قبل از سر رسید آن در شعب بانک با نرخ 10 درصد سالانه خواهد بود.

لازم به ذکر است، گواهی سپرده بصورت الكترونيكی بوده و برگه سپرده به مشتری تحويل نخواهد گرديد لذا اطلاع حفظ و نگهداری رسيد صادره گواهی سپرده ضروری است.
برچسب ها: سپرده ، ناطقان ، بانک ملی ، شعب ، سرمایه گذاری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سپرده ناطقان بانک ملی شعب سرمایه گذاری بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

او افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور ۲ هزار نفر از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات راهبردی خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته قناعت نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه ۷ تفاهم نامه خبر داد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید.

ذاکریان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی