Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@19:45:48 GMT

اصفهان از امروز میزبان امواج ناپایدار آب و هوایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۴۷۴۸

اصفهان از امروز میزبان امواج ناپایدار آب و هوایی می‌شود

گروه استان‌ها ــ کارشناس مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیان‌گر ورود امواج ناپایدار به استان از امروز تا اوایل هفته آینده است. - اخبار استانها -

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در  اصفهان، با اشاره به وضعیت آب و هوا در استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیان‌گر ورود امواج ناپایدار به استان از امروز تا اوایل هفته آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس در اکثر مناطق استان وضعیت جوی در بعدازظهرها به صورت افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید، رگبارهای بهاری و رعد و برق به ویژه در مناطق غربی خواهد بود این در حالی بوده که در مناطق شرقی نیز همراه با گرد و خاک است.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان پیرامون وضعیت دمای استان تصریح کرد: دمای هوا استان طی 24 ساعت آینده یک تا 2 درجه روند افزایشی به همراه دارد، و بیشینه و کمینه دمای استان به ترتیب 16 درجه و 31 درجه سانتی‌گراد تعیین شده است.

گرد و خاک کرونا در ایلام/ حال مدافعان سلامت اصلا خوب نیست+ آمارگرد و خاک محلی، طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعد برق میهمان 3 روز آینده اصفهانی‌هاطوفان، گرد و خاک و سرما خراسان جنوبی را دربر می‌گیرد

وی بیان کرد: گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با 35 درجه و سردترین نقطه استان بویین و میاندشت با 3 درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود، لازم به ذکر است که از فردا تا روز یکشنبه هفته آینده احتمال بارش‌های خفیف در مرکز استان وجود دارد.

انتهای پیام/167/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید

اداره کل هواشناسی عراق اعلام کرد که استان کربلا امروز بالاترین دمای هوا را در عراق به ثبت رساند.

به گزارش فرارو، در اطلاعیه سازمان هواشناسی عراق آمده است: بیشترین دمای ثبت شده امروز در عراق در استان کربلای معلی با ۴۰.۳ درجه سانتیگراد بوده است.

سازمان هواشناسی کاهش دما و بارندگی را پیش بینی کرد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • صدور دو هشدار نارنجی و زرد با ورود سامانه همرفتی و ناپایدار در اصفهان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید