Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین زنجان علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: از مجموع این منابع، 282 میلیارد ریال از محل منابع عمومی، 334 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی و 750 میلیارد ریال نیز توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده است.
وی افزود: در سال 1400 نیز 130 میلیارد ریال اعتبار برای ادامه اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: برای تکمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهر زنجان 6 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز جهت تکمیل شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب مورد نیاز است.
وی بیان داشت: تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان با 410 هزار نفر جمعیت تحت پوشش خود در افق طرح قادر به تولید 27 میلیون متر مکعب پساب تصفیه شده در سال می باشد که می توان این میزان پساب را در بخش های مختلف صنعت و کشاورزی استان استفاده نمود.
جزءقاسمی ادامه داد: هم اکنون تصفیه خانه فاضلاب زنجان با احداث 359 کیلومتر شبکه جمع آوری، 295 هزار نفر را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است که در صورت تامین اعتبار میزان شبکه جمع آوری احداث شده به 759 کیلومتر خواهد رسید.
وی گفت: از سال 93 تا کنون80 کیلومتر لوله گذاری شبکه فاضلاب در شهر زنجان انجام و وارد مدار بهره برداری شده است.
مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان داشت: این طرح با هدف جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب، حذف زباله های زیستی، نیل به توسعه پایدار، ارتقاء استانداردهای زندگی، کاهش هزینه های دفع بهداشتی فاضلاب و کاهش آلودگی و حفظ منابع آب سطحی و زیر زمینی عنوان کرد.
جزءقاسمی گفت: تصفیه خانه فاضلاب زنجان در مدول اول با سیستم لجن فعال و در مدول دوم با سیستم  SBR احداث شده و نزدیک به 90 هزار آحاد مشترکین فاضلاب شهر زنجان می باشد.
این مسئول خاطرنشان کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان به عنوان یک طرح ماندگار، با تکنولوژی بالا و خدمات ارزشمند یکی از 5 تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای استان زنجان می باشد که در گام بعدی تکمیل تصفیه خانه فاضلاب در روستاها جزء اهداف شرکت آب و فاضلاب می باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آب و فاضلاب زنجان تاسیسات فاضلاب دفع بهداشتی فاضلاب تصفیه خانه فاضلاب فاضلاب شهر زنجان میلیارد ریال جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد

 رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه قرائت خانه‌ها با سابقه‌ی ۳۰ ساله در استان یزد برای تقویت بنیه‌ی علمی دانش آموزان و استفاده از فرصت مطالعاتی ایجاد می‌شوند، گفت: در نوروز امسال ۵۵ قرائت خانه در استان یزد ایجاد شده که ۲۰ قرائت خانه از این تعداد در شهر یزد فعالیت دارند. 

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار دانش آموز از این قرائت خانه بهره می‌برند، ادامه داد: قرائت خانه‌ها فرصت خوبی برای مطالعه، مشاوره و رفع اشکال دانش آموزان فراهم می‌کند و ساعت فعالیت این مکان‌ها در ماه مبارک رمضان از ساعت ۵:۳۰ تا ۲۳ است. 

فعالیت قرائت خانه‌ها در استان یزد از ۲۸ اسفندماه شروع شده و تا ۱۳ فروردین ماه نیز ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور
  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • «چغازنبیل» بزرگترین اثر معماری شناخته شده از تمدن ایلام میانه
  • توضیحی درباره استشمام بو و طعم نامطبوع آب در بهبهان
  • تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز با پکیج‌های تصفیه فاضلاب