Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران واکسن کرونای نوترکیب که توسط انستیتو فینلای کوبا و با مشارکت انستیتو پاستور ایران تولید شده است. اکنون بعد از گذراندن موفق فازهای ۱ و ۲، وارد فاز ۳ کارآزمایی بالینی شده است تا پس از تایید نهایی در این مرحله نسبت به تولید انبوه اقدام شود و به مرحله واکسیناسیون عمومی برسد.

افراد واجد شرایط شرکت در این کارآزمایی ساکن یکی از شهرهای اصفهان، بابل، بندرعباس، زنجان، ساری، کرمان، همدان، یزد بوده و باید دارای سن۱۸ تا ۸۰ سال و از سلامت عمومی و یا بیماری های زمینه ای کنترل شده برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سامانه واکسن کرونا به آدرس https://www.pasteurcovac.ir مراجعه کنند، یا با شماره تلفن ۳۴۴۰۷ دانشگاه علوم پزشکی مازندران تماس بگیرند و یا به پزشک خانواده مراجعه کنند.

لازم به ذکر است این مرحله از کارآزمایی بر روی ۲۴ هزار نفر از داوطبان انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه باهم علیه کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است

خسرو دیدار در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان، نصب بنرهای متعدد آئین‌های سوگواری اموات در ورودی‌های این شهر به دلیل گلایه مندی شهروندان و مطالبه عمومی ممنوع شد.

وی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه، از نصب بنر در ورودی‌های شهر دهدشت در ابعاد بزرگ و کوچک در سطح شهر، ورودی‌ها، چهار راه‌ها، اماکن و معابر تردد عمومی جلوگیری می‌شود.

شهردار دهدشت تاکید کرد: صنوف داربست فلزی در شهرستان کهگیلویه، اجازه ندارند که بنر اموات را در سطح شهر، ورودی‌ها، چهار راه‌ها، اماکن و معابر تردد عمومی نصب کنند.

دیدار نصب بنرهای اموات را موجب گلایه مندی و ناراحتی‌های شهروندان خواند و خواستار همکاری مردم و شهروندان جهت احترام به حقوق شهروندی و برچیده شدن بدعت‌های کمر شکن و هزینه بر شد.

کد خبر 6082285

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید درباره آزمایش بالینی ایمپلنت مغزی نورالینک
  • کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی
  • آزمون سخت دولت برای باز کردن گره حمل‌و‌نقل شهروندان تهرانی!
  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • دانشگاه شاهد نیروی حفاظت فیزیکی جذب می‌کند
  • اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن