Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در شورای تامین مسکن استان، افزود: طرح اقدام ملی مسکن، یکی از اقدامات مهم دولت دوازدهم برای خانه‌دار کردن جوانان و اقشار محروم جامعه است که از ظرفیت‌های مختلف قانونی برای کاهش قیمت تمام ‌شده مسکن استفاده می‌کند.
وی اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن، یکی از مهمترین پروژه‌هایی است که به جد پیگیر اجرایی شدن آن هستیم و بهانه ای برای تحویل ندادن زمین و پروانه ساختمانی از دستگاه ها پذیرفته نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
جمالی پور اضافه کرد: متاسفانه ناهماهنگی و نبود برنامه ریزی صحیح در برخی دستگاه‌های اداری باعث شده است تا طرح اقدام ملی مسکن در استان تاکنون پیشرفت چشمگیری نداشته باشد.
این مسوول افزود: نباید اجازه داد سرمایه مردم بدون استفاده باقی بماند بلکه باید هرچه سریعتر مشکلات موجود مرتفع و با همراهی و همکاری دستگاه های ذیربط این کار در اسرع وقت انجام شود.
نماینده عالی دولت در استان قزوین تاکید کرد:  در طرح اقدام ملی مسکن، هزینه‌ها واقعی‌تر است و بر این اساس از ظرفیت‌های مختلف قانونی مانند استفاده از زمین‌های دولتی و تخفیف عوارض باید به بهترین شکل بهره گرفت.
وی تصریح کرد: شایسته نیست که جایگاه ما در طرح مسکن ملی در پایین جدول کشوری قرار داشته باشد بنابراین باید با تلاش مضاعف و همکاری مستمر دستگاه‌های اجرایی به کارها سرعت ببخشیم.
جمالی پور با بیان اینکه مسکن، موتور محرکه اقتصاد و اشتغال کشور است، تصریح کرد: با فعال شدن حوزه مسکن در استان ۱۰ هزار شغل ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به موضوع شهر شدن مهرگان، افزود: با توجه به اینکه مهرگان دارای ۶۹ هزار نفر جمعیت است، ظرفیت شهر شدن را دارد و اگر این مجوز از وزارت کشور اخذ شود، بسیاری از مشکلات این ناحیه برطرف می‌شود.
استاندار قزوین تاکید کرد : پس از بررسی کارشناسی این موضوع اگر فقط به مصوبه دولت نیاز داشته باشد، به سرعت آن را پیگیری خواهیم کرد.

برچسب‌ها مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی استان قزوین هدایت الله جمالی پور استانداری قزوین مسکن مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی استان قزوین مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی استان قزوین استانداری قزوین مسکن مسکن ملی اخبار کنکور طرح اقدام ملی مسکن جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرنگار مهر، حامد کیخسروی ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: بنیاد مسکن در کنار ساخت مسکن روستایی و اجرای طرح های عمران و آبادانی روستاها در طرح نهضت ملی مسکن نیز در شهرها مشارکتی جدی دارد و عملیات ساخت واحدها با سرعت و رعایت اصول کیفی در حال انجام است.

وی به شرایط مناسب و مطلوب خدمات ارائه شده در مشگین شهر اعم از روستاها و شهرها اشاره و خاطرنشان کرد: در مشگین شهر فعالیت های خوبی را با همکاری خیرین در ساخت مسکن محرومان شاهد بودیم که ۸۳ واحد تاکنون اجرایی شده و سایر واحدهای احداثی نیز با تلاش مضاعف در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تلاش خیرین مسکن ساز در مناطق مختلف استان را یادآور شد و بیان کرد: خیرین خوشنام در شهرهای مختلف به ویژه مشگین شهر برای ساخت سرپناه گروه های آسیب پذیر و محروم جامعه ورود پیدا کرده اند که جای دارد از دستگاه های خدمات رسان و حمایتی در تکمیل و تحویل این واحدها قدردانی کنیم.

کیخسروی افزود: سال گذشته بنیاد مسکن استان اردبیل ۲۴۰ پروژه را با اعتباری بالغ بر ۳۸۵ میلیارد تومان در مناطق روستایی اجرایی کرده و امسال نیز هدفگذاری ما تکمیل پروژه های نیمه تمام در روستاهاست.

وی گفت: در کنار طرح مقاوم سازی مسکن روستایی طرح هادی نیز در روستاها با برنامه ریزی انجام شده اجرایی می شود و در برخی از مناطق نیز بازنگری این طرح ها شرایط مطلوبی را در فرآیند اجرایی رقم زده است.

مدیرکل بنیاد استان اردبیل تصریح کرد: امسال سهمیه استان اردبیل در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی ۷ هزار و ۵۰۰ واحد است که با پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به روستائیان با نرخ پائین و اقساط بلندمدت شاهد انگیزه مضاعف در نوسازی واحدهای مسکونی روستایی هستیم.

کیخسروی تنوع خدمات بنیاد مسکن را به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی یادآور شد و بیان کرد: همکاری خوبی را با دهیاری ها و نهادهای عمران روستایی شاهدیم و امسال حجم عملیات بنیاد مسکن به ویژه در روستاهای محروم بالا بوده و انتظار می رود بخش عظیمی از این فعالیت ها در فصل کاری به سرانجام برسد.

وی از حمایت های فرماندار مشگین شهر قدردانی کرد و گفت: هم در بحث حساب ۱۰۰ امام و هم همراهی خیرین و سایر نهادهای حمایتی و انگیزش مضاعف دهیاران در روستاها اقدامات فرمانداری مشگین شهر مطلوب بوده و قطعا امسال نیز دستاورد آن ثمربخش خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 6084374

دیگر خبرها

  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است
  • طرح جهش ملی مسکن در کرمان نیازمند هم افزایی و کار جهادی است
  • اصلاح الگوی تولید در زیربخش‌های شیلات و دامپرورری ضروری است
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • طرح جهش ملی مسکن در انتظار همکاری دست‌اندرکاران کرمان
  • اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های زیربنایی استان یزد