Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران اظهار کرد: تمام تلاش وزارت کشور و استانداری‌ها به ویژه استانداری تهران این است که زمینه مشارکت آحاد جامعه را در انتخابات فراهم کنیم و بر همین اساس از ۲ هزار و ۶۰۰ واجد شرایط ثبت نام که در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرند زیر ۶ درصد یعنی ۱۵۰ نفر رد صلاحیت شدند و میانگین استانی هم زیر ۹ درصد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مشخص نیست که یکی از خبرگزاری‌ها بر چه اساسی گفته که در تایید صلاحیت‌ها کوتاهی شده و این قابل پیگیری است. چیزی که شفاف است و تلاش ما در ستاد انتخابات وزارت کشور و استان تهران این است که  بر اساس قانون عمل کنیم و هیچ داوطلب یا شرکت کننده‌ای نبود که خدایی ناکرده حقش ضایع شده باشد.

استاندار تهران تصریح کرد: در سنوات گذشته بیشتر از این‌ها رد صلاحیت داشتیم، ولی خداروشکر در هیات اجرایی این دوره عملکرد بسیار خوب بوده است. چیزی که در اجرا مهم است قانون بی طرفی و فراهم کردن همه مقدمات و تمهیداتی است که شاهد حضور حداکثری مردم است که ما این را در دستور کار قرار داده ایم.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت

به گزارش جماران؛ «عیسی زار‌ع‌پور»، وزیر ارتباطات، در حیاط هیئت دولت درخصوص وضعیت اینترنت کشور در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت سرعت اینترنت کشور نسبت به سال گذشته، ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وزیر ارتباطات گفت: «در سال جاری قرار است سرعت اینترنت نسبت به سال گذشته، ۵۰ درصد افزایش داشته باشد. داشبوردی دراین‌خصوص اختصاص داده شده است که مردم می‌توانند آن را رصد کنند. در این داشبورد میانگین سرعت اینترنت کشور در اپراتورهای همراه به‌صورت ماهانه گزارش داده می‌شود.»

او در راستای برنامه توسعه افزود: «برنامه توسعه از یکایک اپراتورها گرفته شده و درحال اجرای کار است تا بتوانند ارتباطات پرسرعت‌تر و با کیفیت‌تری را برای مردم فراهم کنند.»

حجم ویدیو: 3.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • ۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید
  • پرشدگی سد‌های کشور به ۶۱ درصد رسید/ لزوم مدیریت مصرف در ماه‌های پیش‌رو
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • آخرین وضعیت سدهای کشور پس از بارندگی اخیر | ۸۰ درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید/ مدیریت مصرف آب ضروری است