Web Analytics Made Easy - Statcounter

ه گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «محمد سبزی» روز چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل صنعتی که با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مدیران شهرستان ساوه در شهر صنعتی کاوه برگزار شد، گفت: در لایحه بودجه امسال ۱۹ هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی از مناطق متلف کشور براساس شاخص‌های محرومیت تخصیص یافت.  

وی اظهار کرد: با توجه به فعالیت فرمانداری ویژه در ساوه، تفویض اختیارات لازم به مدیران این شهرستان برای تسهیل در پیگیری امور یکی از مطالبات و نیازهای ضروری مردم است تا برای انجام برخی امور اداری ناچار به مراجعه به اراک نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ساوه در خانه ملت همچنین در خصوص ساخت واحدهای مسکن ملی در این شهرستان، گفت: اکنون برای ۲ هزار واحد مسکونی در ساوه پروانه ساخت صادر شده است و لازم است که نظام مهندسی هم پای کار باشد.

به گفته او یکی از زیرساخت‌های اساسی در شهرستان صنعتی ساوه، تامین مسکن کارگران است زیرا با وجود نرخ پایین بیکاری در این شهرستان،  کارگرانی که از سایر شهرهای کشور برای فعالیت در واحدهای تولیدی به ساوه می آیند به دلیل هزینه‌های بالای اجاره یا خرید مسکن، نمی‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و همین مساله سبب شده تا بسیاری از کارخانه ها با کمبود نیروی کار مواجه شوند.

حجت الاسلام سبزی گفت: در رایزنی هایی که با شرکت‌های تولیدی ساوه داشتم، بسیاری از آنها برای مشارکت در ساخت واحدهای مسکونی ویژه کارگران اعلام آمادگی کردند.

وی بر ضرورت رفع و رجوع به هنگام مسائل کارگری در شهرستان های ساوه و زرندیه تاکید کرد و گفت: اگر این موانع برطرف شود، رضایتمندی این قشر زحمتکش و دلگرمی آنها به کار و در نهایت رونق تولید را شاهد خواهیم بود.

نماینده ساوه همچنین خواستار رسیدگی به اصلح مسیر دسترسی ساوه به شهر صنعتی کاوه شد و گفت: ترافیک و تصادف صبحگاهی یکی از مشکلات این مسیر است که انتظار داریم مسئولان امر نسبت به ترمیم این بخش از جاده اقدام نمایند.

  لازم به ذکر است، استاندار مرکزی به همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بدو ورود به ساوه، خانه صنعت شهرستان ساوه را افتتاح کردند.

بازدید از شرکت‌ تولیدکننده لاستیک، کارخانه تولید دستمال کاغذی و همچنین واحد تولیدی پوشک کودکان از دیگر برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به ساوه بود.

برچسب‌ها ساوه طرح اقدام ملی مسکن زرندیه کارگر بودجه ۱۴۰۰ محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه طرح اقدام ملی مسکن زرندیه ساوه طرح اقدام ملی مسکن زرندیه کارگر بودجه ۱۴۰۰ محرومیت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در ادامه رایزنی‌های خود در مرکز، این بار به وزارت صمت رفت و با فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.

لازم به ذکر است از این مبلغ که با پیگیری‌های دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از دیدار امروز نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

کد خبر 6087024

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم