Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@21:31:42 GMT

با تولید ۵۵میلیون قطعه رکورد تولید را شکست دادیم

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۵۶۳۲

با تولید ۵۵میلیون قطعه رکورد تولید را شکست دادیم

به  گزارش اقتصادآنلاین، در پی نشست خبری شرکت کروز در خصوص گزارش عملکرد این قطعه ساز بزرگ کشور در سال ۹۹، مهندس علی یوسفی مدیر فروش کروز در خصوص سهم این شرکت در بازار گفت: شرکت کروز به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت های قطعه سازی کشور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، در سالی که جهش تولید نام داشت، بیش از ۳۰ درصد افزایش تولید داشت و توانستیم ۵۵ میلیون قطعه را تولید و در اختیار خودروسازان قرار دهیم که این خود یک رکورد تولید قطعه محسوب می شود و امروز با افتخار اعلام می نماییم یکی از بزرگترین تامین کنندگان شرکت های خودروساز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی افزود: قطعات کروز بیش از ۵۰ درصد سهم بازار را در برخی از قطعات در اختیار دارد ولی در خصوص برخی قطعات هایتک، بیش از ۸۰ درصد سهم بازار را در اختیار گرفته ایم.

مدیر فروش کروز با تاکید بر اینکه هیچ انحصاری در تامین قطعات خودروسازان وجود ندارد، اظهار کرد: خودروساز بنابر قیمت و کیفیت سورس های خود را تعیین می کند. ما در هیچ قطعه ای انحصار نداریم و فقط سهم ۵۰ درصدی در بازار داریم و در کنار ما نیز تامین کنندگان دیگری قرار دارند. همه قطعات حداقل دو و در بعضی موارد تا هشت سورس دارند.

مهندس یوسفی با اشاره به اینکه با داخلی سازی اثر تحریم ها را کم رنگ کردیم، تصریح کرد: تولید انبوه قطعات الکترونیکی مربوط به خودروهای جدید گروه خودروسازی سایپا انجام شده است. علیرغم توانمندی ها و دانش تخصصی و کیفی کروز در بومی سازی قطعات، از این شرکت در پروژه تارا دعوت به عمل نیامد و در صورت همکاری می توانستیم در افزایش سطح کیفی و استفاده از تکنولوژی به روزتر در این محصول ایرانی مشارکت داشته باشیم.

مدیر فروش کروز گفت: اگر تحریم ها و مشکلات داخلی پیرامون تولید در سال گذشته نبود، ما می توانستیم به تولید بیش از ۷۵ میلیون قطعه دست پیدا کنیم ولی همن موضوع باعث شد تا در همان ۵۵ هزار قطعه رکورد خود را حفظ نماییم.

پربیننده ترین شرایط فروش نقدی و اقساطی جک S3 +جدول شرایط جدید پیش فروش خودروهای کرمان موتور قیمت پراید کارکرده امروز ۱۴۰۰/۲/۱ با ۱۰۰میلیون چه خودرویی می‌توان خرید + جدول قیمت خودروهای ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی بازار تهران + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

این سامانه از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار قطعه بلیت به ارزش ۵۹ میلیارد تومان فروخته است که «بی‌بدن» و «تمساح خونی» به ترتیب در رده پر فروش‌ترین فیلم‌های فروردین امسال قرار می‌گیرند. سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» با در اختیار داشتن نزدیک به ۹۰ درصد از سهم بازار فروش بلیت سینما، تاکنون ۲۵ میلیون خرید موفق و فروش بیش از ۶۵ میلیون قطعه بلیت را برای خود ثبت کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896378

دیگر خبرها

  • دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد
  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • افزایش ۲۳ درصدی درآمد پلیمر آریاساسول در ۱۴۰۲
  • جزییات اولین حراج سکه در سال جدید / فروش ۷۲۱۸ قطعه سکه در دهمین حراج مرکز مبادله ایران