Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: پس از اعمال محدودیت‌های کرونا در موج چهارم بیماری کرونا در استان هنوز تاثیر اعمال این محدودیت‌ها بر روند این بیماری نمایان نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  پرویز قزلباش ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: استان زنجان در خصوص بیماری کرونا وضعیت خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به ۷۵ درصد رسیده است، اظهار کرد: تنها راه قطع این بیماری رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: پس از اعمال محدودیت‌های کرونا در موج چهارم بیماری کرونا در استان هنوز تاثیر اعمال این محدودیت‌ها بر روند این بیماری نمایان نشده است.

قزلباش به تزریق واکسن کوبایی اشاره کرد و ابراز داشت: این واکسن در راه گذراندن مراحل آزمایش بوده و آخرین مرحله فاز سه بالینی است که در هفت استان به داوطلبان تزریق شود.

وی ابراز داشت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ زنجانی در قالب طرح فاز سه بالینی واکسن کوبایی واکسینه خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: تا اواخر این هفته یا اوایل هفته آتی واکسیناسیون در کشور آغاز شود.

قزلباش گفت: اولویت اول واکسیناسیون، کادر بهداشت و درمان دولتی و غیردولتی، فوریت‌ها، آزمایشگاه‌ها، رادیو لوژی‌ها، بیماران خاص، دانشجویان بالینی، جانبازان بالای ۵۰ درصد، سالمندانی که در مراکز نگهداری هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان رئیس علوم پزشکی استان زنجان محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد در جاده‌های ارتباطی شمال منتهی به پایتخت و بالعکس محدودیت ممنوعیت تردد موتورسیکلت اجرا می‌شود.

بر این اساس؛ تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه اول اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

کد خبر 6081109

دیگر خبرها

  • کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی
  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد