Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@18:22:36 GMT

کاهش 200 هزار تومانی نرخ پروازهای داخلی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۵۹۵۹

کاهش 200 هزار تومانی نرخ پروازهای داخلی

مدیر عامل استارت آپ مستربلیط با اعلام این خبر گفت: طی یک ماه اخیر به دلیل سرعت گرفتن انتشار ویروس کرونا شاهد کاهش حجم سفرهای هوایی و در پی آن ارزان شدن قیمت بلیط هواپیما در مسیرهای داخلی هستیم.

حمیدرضا اشجع افزود: «در حال حاضر میانگین نرخ بلیط هواپیما برای مسیرهای داخلی از حدود 700 هزار تومان به 500 هزار تومان رسیده است و این نشان دهنده کاهش حدود 200 هزار تومانی قیمت بلیط هواپیما در مدت اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته وی بررسی مسیرهای پرتردد بین شهری گویای این موضوع است که در حال حاضر بیشتر سفرها هوایی، تجاری و در مسیرهای تهران-مشهد-تهران، تهران-اهواز-تهران، تهران-شیراز-تهران و تهران-بندر عباس- تهران انجام شده است.

مدیر عامل استارت آپ مستربلیط همچنین افزود: این نکته را باید لحاظ کرد که بخشی از سفرهای تجاری بین شهری، زمینی انجام می شود که در این زمینه سرویس سواری بین شهری مستربلیط بخش زیادی از این سفرها را پوشش داده است. امنیت، سرعت و سهولت انجام سفر با سرویس سواری بین شهری مستربلیط موجب محبوبیت آن نزد مسافران شده است.

مستر بلیط یکی از مطرح ترین استارت آپ های حوزه گردشگری ایران است که سبدی کامل از خدمات سفر را به مسافران ارایه می دهد. این استارت آپ در حال حاضر امکاناتی چون پیش بینی قیمت و اعلام کاهش قیمت بلیط هواپیما به مسافران، پشتیبانی 24 ساعته و.. را برای مسافران در نظر گرفته است. توصیه ما به شما این است که تا حد امکان از سفر در شرایط فعلی خودداری کنید؛ اما اگر قصد خرید بلیط سفر برای سفرهای ضروری دارید به اپلیکیشن و وب سایت مستربلیط مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی سوپرلیگ اروپا دعای روز هشتم رمضان قیمت بلیط هواپیما نرخ بلیط هواپیما ویروس کرونا مستر بلیط خرید بلیط سفر رپرتاژ آگهی گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی سوپرلیگ اروپا دعای روز هشتم رمضان بلیط هواپیما استارت آپ بین شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سکه ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه نسبت به دیروز با کاهش ۱۵ هزار تومانی مواجه شد و به ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان رسید.

قیمت سکه بهار آزادی اما افت کرده و با کاهش ۸۱۵ هزار تومانی، روی رقم ۴۰ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه و ربع سکه مانند دیروز به ترتیب ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود. قیمت سکه یک گرمی هم با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که دیروز ۳ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۸۰۰ تومان بود با کاهش حدود ۴ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش)

سکه قیمت امروز (تومان) حباب (تومان)
سکه امامی (طرح جدید) ۴۳.۲۸۵.۰۰۰ ۷.۲۹۷.۰۰۰
سکه بهار آزادی ۴۰.۲۱۵.۰۰۰ ۴.۱۸۹.۰۰۰
نیم سکه ۲۵.۴۰۰.۰۰۰ ۷.۴۰۱.۰۰۰
ربع سکه ۱۵.۵۰۰.۰۰۰ ۶.۴۹۸.۰۰۰
سکه گرمی ۷.۱۰۰.۰۰۰ ۲.۶۷۰.۰۰۰

قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش)

طلا قیمت امروز (تومان)
۱۸ عیار ۳.۶۶۲.۵۰۰
۲۴ عیار ۴.۸۸۳.۲۰۰
طلای دست دوم ۳.۶۱۳.۶۲۳
مثقال طلا ۱۵.۸۶۷.۰۰۰
انس طلا ۲۳۵۷ دلار و ۴۰ سنت

همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۲۳۵۷ دلار و ۴۰ سنت است.

کد خبر 6085498 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • سکه ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان شد
  • آخرین قیمت طلا و سکه
  • قیمت طلا و سکه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سکه ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان شد
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان (+ اینفوگرافی)