Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@11:21:18 GMT

ایران بر خلاف آمریکا به عراق در شکست داعش کمک کرد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۶۴۸۴

ایران بر خلاف آمریکا به عراق در شکست داعش کمک کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ «مایک والاس» یکی از نمایندگان مستقل پارلمان اروپا در پیام خود در توئیتر می نویسد: به دنبال حمله غیر قانونی آمریکا به عراق و تخریب این کشور داعش به وجود آمد. بسیاری از اعضای داعش را زندانیانی تشکیل می دادند که در زندان های آمریکا تحت شکنجه بودند. زمانی که عراق از اوباما (رئیس جمهور اسبق آمریکا) برای مبارزه با داعش درخواست کمک کرد او از این کار امتناع کرد اما ایران به کمک عراق آمد و این در حالی بود که آمریکا، کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و اسرائیل در حال تسلیح گروه های افراطی برای تخریب سوریه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

کد خبر: 1093755 برچسب‌ها مایک والاس ایران ایالات متحده آمریکا مبارزه با داعش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ایران ایالات متحده آمریکا مبارزه با داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحشد الشعبی عراق در وضعیت آماده باش قرار دارد

رسانه‌های رژیم اسرائیل مدعی‌اند که نیروهای الحشد الشعبی عراق به دنبال آغاز عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه این رژیم در وضعیت آماده باش قرار گرفته‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه 12 رژیم صهیونیستی به نقل از منابع عراقی اعلام کرد حشدالشعبی برای پاسخ به حملات احتمالی آمریکا و رژیم صهیونیستی در وضعیت آماده باش قرار دارد.

از ساعتی پیش رسانه‌ها و سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل ساعتی پیش از شروع عملیات تلافی جویانه ایران علیه این رژیم خبر دادند و مدعی شدند که ایران با پهپاد و موشک‌های کروز به سمت اراضی اشغالی فلسطین عملیات انجام داده است و انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر این پهپادها به حریم هوایی رژیم اسرائیل برسد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای شروع عملیات تلافی‌جویانه علیه رژیم اسرائیل در واکنش به حمله این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را تأیید کرد.

عراق، سپس اردن و رژیم اسرائیل اعلام کردند که حریم هوایی خود را به صورت موقت بسته‌اند. صهیونیست‌ها اعلام کردند که برای اولین باز هیچ هواپیمایی بر فراز فلسطین اشغالی نیست.

لحظاتی پیش، شبکه ای‌بی‌سی آمریکا به نقل از یک مسئول این کشور گزارش داد که ایالات متحده آمریکا معتقد است که تا چند ساعت دیگر از ایران، عراق، جنوب لبنان و یمن موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک خواهد شد ولی عمده این موشک‌ها از ایران خواهد بود.

پدافند دفاعی سوریه در حالت آماده باش قرار گرفتعراق و اردن حریم هوایی خود را بستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا اسرائیل در عملیات روانی هم شکست خورد؟
  • قانونگذاران آمریکایی در بن‌بست ارائه کمک‌های بیشتر به رژیم صهیونیستی و اوکراین
  • السودانی: داشتن روابط همزمان با ایران و آمریکا امتیازی برای عراق است
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • روزنامه اسرائیلی:ایرانی ها قبل از شلیک موشک به سوی ما پیروز شدند
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • عباسی: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی یک نوع عملیات جدید را در دنیا رقم زد
  • طالبان: پاسخ ایران اقدام دفاعی مشروع بود
  • الحشد الشعبی عراق در وضعیت آماده باش قرار دارد
  • همزمان با حمله نظامی ایران به اسرائیل، هواپیمای نظامی آمریکا در آسمان عراق دیده شد (+عکس)